تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

والیبال انتخابی المپیک؛ پسران انتقام دختران را گرفتند

ساعتی پیش تیم ملی ایران در برابر تیم ملی قزاقستان به میدان رفت و با تکیه بر جوانان باانگیزه و پرتوانش موفق به یک پیروزی با نتیجه سه بر صفر شد. کولاکوویچ سرمربی تیم ملی برای این مسابقه در بیشتر اوقات به جوانتر‌های تیم ملی و بازیکنانی که در ماه‌های اخیر کمتر به میدان رفته بودند، میدان داد و تلاش کرد که ترکیب اصلی تیم را برای بازی‌های سخت آینده رمزآلود نگه دارد. اما در تایلند تیم والیبال زنان ایران در برابر کره جنوبی که از قدرت‌های آسیاست بازی خوبی انجام داد، اما با نتیجه سه بر یک شکست خورد. زنان ایران دیروز به قزاقستان باخته بودند و به نظر می‌آید امروز مردان توانستند انتقام این شکست را بگیرند.

کد خبر: ۴۸۰۸۱
۱۴:۱۹ - ۱۸ دی ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: در دومین روز از مسابقات والیبال انتخابی قاره آسیا برای حضور در المپیک ۲۰۲۰، تیم‌های ملی والیبال مردان و زنان ایران امروز در چین و تایلند به میدان رفتند و یک پیروزی و یک شکست را به نام ایران ثبت کردند.
 
 
پسران انتقام دختران را گرفتند

در شهر جیانگمن و در مسابقات مردان، ساعتی پیش تیم ملی ایران در برابر تیم ملی قزاقستان به میدان رفت و با تکیه بر جوانان باانگیزه و پرتوانش موفق به یک پیروزی با نتیجه سه بر صفر شد. کولاکوویچ سرمربی تیم ملی برای این مسابقه در بیشتر اوقات به جوانتر‌های تیم ملی و بازیکنانی که در ماه‌های اخیر کمتر به میدان رفته بودند، میدان داد و تلاش کرد که ترکیب اصلی تیم را برای بازی‌های سخت آینده رمزآلود نگه دارد.

در این مسابقه بازیکنانی مثل جواد کریمی، مجتبی میرزاجانپور، پوریا یلی، علی اصغر مجرد و شریفی در بیشتر اوقات به میدان رفتند و با اینکه قزاق‌ها در مواقع معدودی حتی از تیم ملی ایران پیش افتادند، اما در نهایت تیم دوم ایران توانست هر سه دست مسابقه را به سود خود به پایان برساند.

به نظر می‌رسد سومین بازی ایران در مرحله مقدماتی که فردا انجام می‌گیرد سخت‌ترین مسابقه در این مرحله باشد. فردا ایران در برابر چین میزبان این رقابت‌ها صف آرایی خواهد کرد و قطعا تیم اول ایران در این مسابقه به میدان می‌رود. در واقع دو تیم چین تایپه و قزاقستان حکم دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی بود و باید منتظر بازی فردا بود تا عیار تیم ملی مشخص شود.

از آنجایی که تنها تیم نخست این دوره از مسابقات به المپیک صعود می‌کند باید انتظار بهترین ارائه را از تیم ملی داشت به این دلیل که در بازی‌های دیگر اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ داده و باید از هر گونه سهل انگاری اجتناب کرد. به موازات بازی ایران و قزاقستان، دو تیم استرالیا و قطر هم به میدان رفتند که در کمال تعجب قطری‌ها با نتیجه سه بر صفر استرالیا را شکست دادند.

ایران موقتا در گروه اول با شش امتیاز در صدر قرار گرفته و به نظر می‌رسد چین در برابر تایوان به پیروزی برسد و در صدر جدول شریک ایران شود.

اما در تایلند تیم والیبال زنان ایران در برابر کره جنوبی که از قدرت‌های آسیاست بازی خوبی انجام داد، اما با نتیجه سه بر یک شکست خورد. زنان ایران دیروز به قزاقستان باخته بودند و به نظر می‌آید امروز مردان توانستند انتقام این شکست را بگیرند.
 
 
پسران انتقام دختران را گرفتند

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی