تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

مراسم تشییع سردار سلیمانی یادآور مراسم امام خمینی است

یک عکاسی خبری درباره‌ی حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی می‌گوید: «در حضور پرشور مردم برای بدرقه پیکر سردار قاسم سلیمانی که نمونه آن را تنها در زمان رحلت امام خمینی (ره) دیده‌ام، می‌توان اتحاد مردم با هر دیدگاه سیاسی و در هر قشر، قوم و قبیله‌ای را مشاهده کرد.»

کد خبر: ۴۷۷۳۴
۱۵:۵۹ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - مراسم وداع تهرانی‌ها با پیکر پاک سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهیدان همراهش ابومهدی المهندس، وحید زمانی‌نیا، حسین پورجعفری، شهروز مظفری‌نیا و هادی طارمی ساعت هشت صبح امروز (دوشنبه ۱۶ دی) آغاز شد.

این مراسم که با حضور چندمیلیونی مردم تهران همراه بوده، همچنان در حال برگزاری است. عکاسان خبری نیز همگام با اقشار مختلف مردم برای ثبت لحظات حماسی و تاریخ‌ساز به میدان آمده‌اند.

در گفت‌وگو با سید حمید سیدقاسمی ـ عکاس خبری رادیو فرهنگ ـ درباره پوشش تصویری مراسم تشییع شهدای مقاومت پرسش‌هایی را مطرح کرده است.

او درباره فضای حضور مردم در این مراسم می‌گوید: به نظرم تنها در زمان رحلت امام خمینی (ره) چنین جمعیت عظیمی به خیابان‌ها آمدند. در آن مراسم نیز مردم به همین صورت به خیابان‌ها آمدند و با اندوه، ناراحتی و نفرتشان از استعمار را بیان کردند.

از سیدقاسمی می‌پرسیم این مراسم را چگونه دیدید؟ که پاسخ می‌دهد: نمی‌دانم واقعا چه بگویم؛ خیلی برایم جالب است. در این مدت فشارهایی از سر تحریم‌ها بر مردم وارد شده بود که دشمن به اشتباه گمان می‌کرد می‌تواند هدفش را پیش ببرد. ولی زمانی که سردار قاسمی به شهادت رسید مردم دوباره با هم متحد شدند و نفرت خودشان را از امریکا، اسرائیل و دشمنان اسلام به نمایش گذاشتند.

ما دیشب تا ساعت ۴ و ۵ صبح در حال نصب استیج رادیو فرهنگ بودیم، مردم از همان صبح زود با شور و حالی وصف‌نشدنی به خیابان آمدند؛ این اتفاق به یک باره مرا به یاد زمان جنگ انداخت که همه مردم با هم همدل بودند و به هم کمک می‌کردند. اکنون نیز همه با هم یک هدف دارند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی