تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

شهادت افتخارآمیز و فریاد وحدت اسلامی

جبهه مقاومت میراث سردار رشید اسلام شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» است که در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام در حوزه خاورمیانه شکل گرفت و این راهبرد، الگوی تمام عیار ظلم ستیزی و مقاومت اسلامی است.

کد خبر: ۴۷۵۱۹
۱۲:۲۷ - ۱۵ دی ۱۳۹۸

شهادت افتخارآمیز و فریاد وحدت اسلامی

دیدارنیوز ـ مقاومت، به معنای دفاع، ایستادگی، تسلیم خواسته طرف مقابل نشدن و تلاش در جهت تحقق بخشی به اراده خویشتن، مفهوم وسیعی است که در همیشه تاریخ بشر و در همه عرصه‌ها و حتی در دو جبهه حق و باطل وجود داشته و دارد و آنجا که این مقاومت، بر اساس آموزه‌های اسلام شکل می‌گیرد، مقاومت اسلامی نام خواهد گرفت و درخت تنومند آن با خون هزاران شهید آبیاری شده است.
 
سردار شهید «قاسم سلیمانی» در ثبات امنیت منطقه به ویژه خاورمیانه نقش موثری داشت و توانست با ساماندهی موثر، شاکله قدرتمندی را ایجاد کند که تهدید‌ها و تجاوز‌های آمریکا و ایادی استکباری را ناکام بگذارد.
 
تمامی آزادیخواهان جهان و به ویژه منطقه خاورمیانه و از طرفی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به خصوص آمریکا و صهیونیسم، سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» را عامل تقویت جبهه مقاومت و منطقه در سال‌های اخیر می‌دانند که با طراحی‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و اجرای متفکرانه عملیات‌های مختلف باعث خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در منطقه بود و از همه مهمتر این شهید والامقام را عامل وحدت و یکپارچگی جبهه مقاومت و مسلمانان کشور‌های منطقه شناخته که باعث شد هیچ یک از نقشه‌های سلطه‌گرانه استکبار عملیاتی نشده و با وجود هزینه گزاف دستشان در توطئه‌ها خالی بماند.
 
شهید سپهبد سلیمانی اگرچه محور اتحاد و و حدت جبهه مقاومت محسوب می‌شود اما، پایه‌گذاری تفکر عمیقی به نام وحدت اسلامی شد و به شهادت رساندن این شخصیت هرگز خللی در جبهه مقاوت ایجاد نکرده و یکپارچگی و همیت بیشتری را در برابر دشمنان ایجاد می‌کند. 
 
سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوی کاملی از مجاهدت هوشمندانه و ایثار عارفانه بود که با بصیرت عمیق و درک صحیحی از شرایط و بحران‌ها در مسیر گسترش حق و عدالت و دفاع از اسلام حقیقی قیام کرد و در این راه با تبعیت خالصانه از رهبر و امام خویش از هیچ کوششی دریغ نکرد تا جایی که امروز در سراسر جهان ایشان را به‌عنوان سردار مقابله با ظلم جبهه استکبار جهانی و دفاع از مظلومان و مستضعفان می‌شناسند.
 
شهادت سپهبد سلیمانی چهره آمریکای تروریست و جنایتکار را هم در منطقه و هم در ایران اسلامی منفورتر از قبل کرده و ملت‌های آزادیخواه منطقه و جهان در تقابل با این اقدام تروریستی و خطای راهبردی بیشتر از گذشته از سیاست‌های استکباری و جنایتکارانه آمریکا اعلام انزجار می‌کنند.
 
راه مقاومت اسامی با شهدایش مستحکم و هموار می‌شود
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: جبهه مقاومت اسلامی سرمایه‌ای معنوی و فرامرزی در مقابه با استکبار است و راه آن با خون شهدایش مستحکم‌تر شده و پرچمی را که شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» در جبهه مقاومت در دست داشت اکنون هزارانی قاسم سلیمانی دیگر به دست می‌گیرند و تا برچیدن نظام سلطه و ظلم آن را بر زمین نمی‌گذارند.
 
آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» افزوود: جبهه مقاومت که با رشادت‌ها و مجاهدت‌های بی‌دریغ سردار سلیمانی با پشتیبانی ملت بزرگ ایران و مردم مظلوم منطقه، توطئه شوم دشمنان در تضعیف و تجزیه کشور‌های اسلامی را از بین برد و شر گروهک‌های تکفیری که با حمایت‌های استکبار جهانی و دلار‌های آل سعود سازماندهی می‌شدند را از منطقه کم کرد، این‌بار به خونخواهی سردار رشد اسلام متحد شده و عاملان شهادت سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی باید تقاص سختی بپردازند. 
 
وی اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی سند محکمی بر رذالت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و حمایت بی چون و چرا از تروریست در منطقه و عراق است و انتقام این خون به ناحق ریخته شده گرفته خواهد شد.
 
امام جمعه اراک بیان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی باید بدانند که آحاد ملت به خصوص جوانان غیرتمند این مرز و بوم تا آخرین قطره خون خود از حریم ولایت و اسلام ناب محمدی (ص) صیانت می‌کند و تجاوز‌های آنان و به شهادت رساندن یاران انقلاب نمی‌تواند در دل این ملت وحشت ایجاد کند چرا که هر جوان ایرانی یک قاسم سلیمانی است و مقابل توطئه‌ها قاطعانه می‌ایستد.
 
آیت‌الله دری نجف آبادی اظهار داشت: زوال جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی با ریخته شدن خون شهدایی، چون سپهبد سلیمانی نزدیک‌تر شده است و چرا که این اتفاق وحدت ملت ایران با ملت عراق را تقویت کرده و همه در مقابل نقشه‌های شوم آمریکا صف‌آرایی کرده‌اند.
 
شهادت سردار سلیمانی نشانگر عمق کینه آمریکا نسبت به ملت ایران است
استاندار مرکزی، گفت: اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد «قاسم سلیمانی» بیانگر عمق کینه آمریکا نسبت به جهان اسلام، منطقه و ملت ایران است و نشان می‌دهد که قدرت پوشالین آمریکا چقدر در برابر وحدت مسلمانان متزلزل است و از این اقتدار هراس دارد.
 
سیدعلی آقازاده افزود: استکبار جهانی تصور می‌کند با شهادت سپهبد سلیمانی خط مقاومت شکسته می‌شود در حالیکه مقاومت منسوب به شخص نیست بلکه تفکر و جریانی است و صد‌ها سردار سلیمانی به آن اتصال دارند.
 
وی اظهار داشت: اگرچه سردار سپهبد سلیمانی به آرزوی دیرینه خود رسید و به یاران شهید خود پیوست، اما علم و پرچم مقاومت روی زمین نماند و کمتر از ۱۲ ساعت رهبر معظم انقلاب جانشین این شهید بزرگوار را معرفی کرد و این بار تک تک ایرانیان با انگیزه بیشتری در مقاومت اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند تا انتقال خون برادر شهیدشان را بگیرند.
 
استاندار مرکزی بیان کرد: خون پاک سپهبد سلیمانی ریشه‌های جبهه مقاومت و روحیه استکبار ستیزی را در منطقه و به خصوص بین ملت ایران تقویت کرد و با وحدت و اقتدر بیشتری اهداف و آرمان‌های این جبهه مقدس در منطقه دنبال خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: ولایت‌مداری شاخصه اصلی سپهبد سلیمانی بود و سیره و منش این سردار سرافراز باید الگویی برای همه ملت ایران و آزادیخواهان منطقه باشد چرا که این شهید بزرگوار تا آخرین لحظات زندگی خودش در مسیر ولایت گام برداشت و هیچ‌گاه لغزشی به خود راه نداد.
 
سردار شهید سلیمانی تابع محض ولایت بود
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: سردار شهید سلیمانی تابع محض ولایت فقیه و سرباز شجاع و رشید اسلام بود و نظر مقام معظم رهبری برای این شهید بزرگوار فصل‌الخطاب قرار می‌گرفت و در تمامی نشست‌ها همکاران و رزمندگان را به حمایت و پشتیبانی از معظم‌له سفارش می‌کرد ولایتمدار باشند.
 
سردار محسن کریمی افزود: شهید سپهبد سلیمانی پرچمدار جبهه مقاومت بود و به خوبی توانست رزمندگانی که از کشور‌های مختلف به عضویت در این جبهه مقدس درآمده بودند را متحد کرده و امت واحده را برای تبعیت از ولایت عملیاتی و در عمل انقلاب را صادر کرده و به نظام اسلامی عمق استراتژیک ببخشید.
 
وی بیان کرد: جهاد بی‌امان، تواضع، صبر، دوراندیشی تفکر راهبردی، قدرت فرماندهی صحنه، توان تبدیل راهبرد به تاکتیک، نقش‌آفرینی در سطوح بلند دیپلماسی و طراحی راهبردی عملیاتی از خصوصیات ویژه این سردار شهید بود که هر عضو جببه مقاومت باید با همین روحیه و انگیزه راهش را ادامه دهد.
 
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: آمریکا با شهادت سپهبد سلیمانی به خیال خامش به جبهه مقاومت ضربه زده، اما نمی‌داند که با امور زیربنایی که انجام گرفته مقاومت اسلامی شکست ناپذیر است و هزاران نفر نظیر شهید سلیمانی تربیت شده‌اند تا این راه را با شهامت و اراده بالا ادامه دهند.
 
سردار کریمی بیان کرد: سپهبد سلیمانی قبل از اینکه به دست نیرو‌های آمریکایی به شهادت برسد از سوی رهبر معظم انقلاب بالاترین نشان نظامی را دریافت کرده بود اما، همواره خود را سرباز ولایت و ملت می‌دانست و دغدغه اصلی ایشان امنیت امت اسلامی بود و سیره آن شهید بزرگوار باید الگوی رفتاری احاد ملت قرار گیرد.
 
سپهبدشهید سلیمانی الگوی تمام عیار مقاومت برای ملت ایران
مدیرحوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» الگویی تمام عیار برای مقاومت ملت ایران برابر ظلم و استکبار است و حضور اقشار مختلف مردم در آیین بزرگداشت این شهید والامقام عمق عشق و اردات به ایشان را به جهانیان به خصوص دشمنان اسلام و انقلاب نشان داد.
 
حجت‌السلام «کاظم سپاسی» افزود: سپهبد سلیمانی علاوه بر ویژگی‌های نظامی که موفقیت‌های بسیاری را برای جهان اسلام به ارمغان آورد با روحیه مردمی و ولایتمداری در دل‌های آحاد ملت جای داشت و این مهم باعث شده که تمامی اقشار مردم ایران اسلامی امروز در ماتم این عزیز سفر کرده عزادار باشند. 
 
وی اضافه کرد: آمریکای جنایتکار باید بدان که تجاوز و دست‌درازی و به شهادت رساند فرماندان ملت ایران بی پاسخ نخواهد ماند و بدون شک جبهه مقاومت انتقام سختی از شیطان بزرگ خواهد گرفت.
 
سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس و «ابوالمهدی المهندس» جانشین نیروی مردمی الحشد الشعبی عراق به همراه هشت تن از همراهانشان بامداد جمعه زمانی که با ۲ خودرو از فروگاه بین المللی بغداد خارج شدند، هدف موشک‌های آمریکا قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی