تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
یک همرزم سردار سلیمانی:

جهان سردار سلیمانی را به عنوان فرمانده‌ای تأثیرگذار و جهانی می‌شناسد

یکی از همرزمان سردار سلیمانی گفت: جهان سردار سلیمانی را به عنوان فرمانده‌ای تأثیرگذار، نافذ و جهانی می‌شناسد.

کد خبر: ۴۷۳۶۳
۱۳:۱۴ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

جهان سردار سلیمانی را به عنوان فرمانده‌ای تأثیرگذار و جهانی می‌شناسند

دیدارنیوز ـ سردار عوض شهابی فر در این آئین که با برنامه‌های سوگواری در رثاء شهید سلیمانی برگزار شد هم‌رزم شهید سلیمانی و فرمانده دفاع مقدس افزود: جوشش شور انقلابی مردم در گروه‌های سنی مختلف در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیانگر شخصیت والای این فرمانده خالص و پر ابهت جهاد در راه خدا بین مردم است.
 
وی اظهارکرد: آنچه سردار سلیمانی را به سرداری بزرگ و جهانی تبدیل کرد ایمان، خداجویی، خداخواهی، ولایتمداری و اخلاص او در عمل بود.
 
این همرزم سردار سلیمانی تصریح کرد: شهید سردار سپبهد حاج قاسم سلیمانی از دنیا خود را بریده و اندیشه اش جهاد، خدمت و فداکاری بود.
 
سردار شهابی فر ادامه داد: فداکاری و شجاعت با مدیریت شهید سلیمانی باعث شد جهان ایشان را به عنوان فرمانده‌ای تأثیرگذار، نافذ و جهانی بشناسند.
 
همچنین "هادی زارع پور"، مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آئین گفت: امنیت و سرافرازی ایران اسلامی حاصل مجاهدت‌های رزمندگانی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی است.
 
وی افزود: ایمان به خدا، صداقت، صفای باطن، مسئولیت پذیری، شجاعت و بصیرت از مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی است که عاشقانه و عارفانه مزد جهادش را گرفت.
 
زارع پور اظهارکرد: آسمانی شدن سردار دل‌ها قلب همه امت اسلامی را جریحه دار کرد، اما ادامه راه سلیمانی با وجود فرزندان مکتب عاشورا پر رهروست.
 
گفتنی است که آئین گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور هم‌رزمش سردار شهابی فر در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی