تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ثبت ملی ۴۴ اثر تاریخی در زادگاه نیمایوشیج

مدیرکل میراث فرهنگی از برگزاری آئین گرامیداشت شصتمین سالروز درگذشت نیما یوشیج در خانه موزه نیما در شهرستان نور خبرداد و گفت: ۴۴ اثر تاریخی در بلده نور ثبت ملی شده است.

کد خبر: ۴۶۷۶۸
۱۲:۳۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۸

ثبت ملی ۴۴ اثر تاریخی در زادگاه نیمایوشیج

دیدارنیوز ـ سیف الله فرزانه اظهار داشت: به مناسبت شصتمین سالروز درگذشت نیما یوشیج، پدر شعر نو فارسی، مراسمی با عنوان "خانه‌ام ابری است با حضور هنرمندان، شعرا و علاقه‌مندان نیما برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: اجرای موسیقی، خوانش اشعار فارسی و تبری نیما، بخش‌های از این مراسم خواهد بود.
 
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران، با اشاره به وجود ۴۴ اثر ثبتی در بخش بلده شهرستان نور، گفت: وجود این آثار و همچنین خانه موزه نیما یوشیج، یکی از مقاصد مهم گردشگران در مازندران است.
 
فرزانه گفت: خانه نیما یوشیج در سال‌های ۷۴ تا ۷۶ مرمت شد و در سال ۱۳۸۸ به عنوان خانه موزه نیما آغاز به کارکرد و همچنین این مجموعه در سال ۱۳۹۵ به عنوان پایگاه میراث فرهنگی روستای تاریخی یوش معرفی شد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی