تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هوک: آماده رفع تحریم‌ها و از سرگیری روابط دیپلماتیک با ایران هستیم اگر...

رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا گفت: تحریم‌های ایران به منظور مجازات این کشور نیست بلکه به منظور تامین امنیت ملی آمریکا است.

کد خبر: ۴۴۹۰۳
۱۲:۲۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - برایان هوک، رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا که برای شرکت در "سمینار دوحه" به کشور قطر سفر کرده است در گفت‌وگویی با شبکه الجزیره گفت: اگر ایران فعالیت‌های خصمانه خود را متوقف کند ما آماده رفع تحریم‌ها و از سرگیری روابط دیپلماتیک با این کشور خواهیم بود.

وی با طرح این ادعا که مقامات ایران به جای گزینه گفت‌وگو با ما گزینه فروپاشی اقتصادی را انتخاب کرد، افزود: تحریم ایران به منظور مجازات این کشور نیست بلکه برای تضمین امنیت ملی ما است.

هوک در ادامه گفت: می‌توان به توافق بهتری با تهران رسید.

این دیپلمات آمریکایی همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم که تبادل زندانیان با ایران گامی برای آزادی زندانیان دیگر باشد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی