تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اوو مورالس برای پناهندگی به آرژانتین رسید

رییس جمهور سابق بولیوی به آرژانتین رسید تا در این کشور پناهنده شود.

کد خبر: ۴۴۸۱۷
۱۲:۳۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - اوو مورالس، رییس جمهور سابق بولیوی که پس از نزاع بر سر نتایج انتخابات این کشور در ماه گذشته میلادی، کناره‌گیری کرد، به آرژانتین رسید.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزیر کشور آرژانتین در بیانیه‌ای اظهار کرد، در آرژانتین به مورالس پناهندگی اعطا شده و وضعیت پناهندگی او در دست نهایی شدن است.

به گفته این وزیر، پناهندگی چهار عضو سابق دولت مورالس از جمله گابریلا مونتانو، وزیر بهداشت او نیز در آرژانتین پذیرفته شده است.

دولت آرژانتین اظهار کرده، مورالس و مونتانو هر دو سندی را که شامل "شرایط وضعیت پناهندگی‌شان" است، امضا کرده‌اند اما جزییاتی درخصوص این شرایط ارائه نکرد.

وزیر امور خارجه تازه آرژانتین در تلویزیون این کشور اظهار کرد، دولت از مورالس خواسته که تعهد دهد در حالی که در آرژانتین به سر می‌برد، بیانیه سیاسی صادر نکند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی