تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
در پی بارندگی‌های رگباری چند روز اخیر؛

شمار اسکان یافتگان سیل سیستان و بلوچستان به ۱۰۰ نفر رسید

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰۰ نفر آسیب‌دیده سیلاب شهرستان‌های سرباز، سراوان، کنارک و نیکشهر از ۱۷ آذرماه جاری تاکنون توسط نیرو‌های هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

کد خبر: ۴۴۶۹۰
۱۳:۳۹ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸

شمار اسکان یافتگان سیل سیستان و بلوچستان به ۱۰۰ نفر رسید

دیدارنیوز ـ حسن مصفا اظهار داشت: همزمان با بارندگی‌های رگباری در چند روز اخیر ۱۵ روستای شهرستان‌های یادشده درگیر سیلاب بودند که با تلاش نیرو‌های هلال احمر ساکنان این مناطق اسکان اضطراری داده شدند.
 
وی توزیع ۲۵ دستگاه چادر، ۹۸ تخته پتو، ۶۹ کیلوگرم نایلون، ۳۹ تخته موکت و تعدای قوطی کنسرو را از جمله اقلام توزیع شده بین‌سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان عنوان کرد. 
 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در سیلاب اخیر در جنوب استان ۱۱ تیم عملیاتی متشکل از ۵۴ امدادگر و نجاتگر حضور داشتند، بیان کرد: با توجه به تداوم بارندگی، نیرو‌های هلال احمر در آماده باش هستند تا در کمترین زمان ممکن خدمات امدادی مورد نیاز را به هموطنان ارائه دهند.
 
به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با توجه به تداوم بارندگی‌ها احتمال بسته شدن مسیر‌های ارتباطی در جنوب استان وجود دارد.
 
عبدالرحمن شهنوازی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در زمان بارش و صاعقه از تردد و توقف در کنار مسیل‌ها، رودخانه‌های فصلی و رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.
 
وی بیان کرد: بیشترین بارندگی روز‌های اخیر در سیستان و بلوچستان به ترتیب کنارک با ۵۹ میلی‌متر، «کتیج» در فنوج ۵۰ میلی‌متر، «کهیر» در کنارک ۴۴.۵ میلی‌متر و «بنت» در نیکشهر ۴۳ میلی‌متر گزارش شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی