تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حمله تند قلعه‌نویی به پرسپولیس+ عکس

امیر قلعه نویی به سبک همیشگی و شناخته‌شده اش در فوتبال ایران بعد از چند نتیجه نامطلوب شروع به حمله در رسانه ها به رقبا و فرافکنی کرده است تا با جنگ روانی به هدفش برسد. 

کد خبر: ۴۴۶۲۷
۱۰:۲۶ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - سرمربی سپاهان که بعد از چند اشتباه عجیب داوری اخیر به سود تیمش، از شکست مقابل رقبای بالانشین مثل استقلال و شهرخودرو فرار کرده و مقابل نساجی هم مشخص شد که با گل آفسایدی مساوی گرفته است، حالا در واکنش به جنجال رخ‌داده در نشست مطبوعاتی مشهد بعد از دیدار شهر خودرو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش پاسخ کسانی را که به گفته خودش دور تازه‌ای از حمله به وی را آغاز کرده بودند را داد!!

قلعه نویی در این پست اینستاگرامی مفصل، به نکات مختلفی اشاره‌کرده و البته تیم‌های رقیب را از کنایه‌های خودش مصون باقی نگذاشته است.

او ضمن اشاره به کارشناسی داوری بعد از بازی شهرخودرو تأکید می‌کند که از داوری آسیب‌دیده و سپس در پاراگراف‌های بعدی از دشمنی‌هایی می‌گوید که فقط منحصر به او نبوده و درگذشته افراد دیگری از جمله منصور پورحیدی را در برمی‌گرفت.

حرف امیر قلعه نویی این است که این سناریو‌ها را بار‌ها دیده و اتفاقاً زمانی رخ می‌دهد که تیمش در حال قربانی شدن است، اما نکته جالب این پست اینستاگرامی کنایه او به قهرمانی تیمی است که از پول معلمان و فرهنگیان وام گرفته است و رانت حکومتی دارد. اشاره‌ای که او احتمالاً به حسین هدایتی و قهرمانی‌های پرسپولیس در لیگ برتر کرده است. درنهایت سرمربی سپاهان با استفاده از کلمه مفسدان (اشاره به دشمنانش) همه‌چیز را به محکمه عدل الهی احاله داده است جایی که در آنجا مشخص خواهد شد حق با کیست.
حمله تند قلعه‌نویی به پرسپولیس+ عکس
منبع: تابناک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی