تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آب شیرین به آبادان و خرمشهر رسید

استاندار خوزستان گفت: آب از طریق طرح غدیر 2 به خرمشهر و آبادان رسید.

کد خبر: ۴۴۶۰
۰۹:۲۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - غلامرضا شریعتی با اشاره به قولی که برای تامین آب های خرمشهر و آبادان در 15تیرماه از طرح غدیر داده بود، اظهار کرد: روز گذشته آب از طریق طرح غدیر 2 به خرمشهر و سپس به آبادان رسید.

وی افزود: با اجرای این طرح، برداشت از رودخانه کارون و بهمنشیر برای تامین آب آبادان و خرمشهر به تدریج به حداقل می رسد تا شاهد بهبود کیفی آب در این شهرها باشیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در بازدیدی که روز گذشته از تصفیه خانه آب در خرمشهر داشتم، آب به این شهر رسیده بود و وضعیت کیفی آب نیز مطلوب بود.در حال حاضر EC آب به حدود 2500 میکروموس بر سانتیمتر رسیده است و به تدریج و با تامین بیشتر آب از این طرح EC آب به کمتر از 2000 میکروموس بر سانتیمتر نیز خواهد رسید.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی