تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

رییس سازمان ملی استاندارد: ذرت‌های آلوده مرجوع و یا امحا می‌شود

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به وجود مقادیری ذرت آلوده وارداتی در کشور گفت: به دستور رییس جمهوری، این انبارها به کشور صادرکننده ارجاع داده و یا امحاء می‌شود .

کد خبر: ۴۴۵۷۷
۱۵:۵۵ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - نیره السادات پیروزبخت روز سه شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر پژوهشگاه استاندارد در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بررسی ها برای چگونگی انهدام این ذرت ها در دستور کار است، افزود:  طبق دستور رییس جمهوری این ذرت ها می بایست منهدم یا مرجوع شوند و قرار نیست و نبوده که این ذرت  ها مورد استفاده قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع آب سوز کردن خودروها و اینکه این موضوع در دنیا اتفاق نیفتاده است، اشاره کرد و گفت: این موضوع از سوی سازمان استاندارد تائیدیه ای ندارد و اگر کار پژوهشی و جدیدی در این زمینه انجام شده بود باید فرآیندهای پژوهشی تائیدیه های لازم را می گرفتند، ولی به این صورت نبوده و در این زمینه مجوز استاندارد و تائیدیه ای اخذ نشده است.

رییس سازمان ملی استاندارد در ادامه به سهمیه بندی بنزین اشاره  کرد و گفت: پس از گرانی بنزین ۲ موضوع در دستور کار ما قرار گرفت، یکی اینکه مطابق روال قبل باز هم کیفیت بنزین را مد نظر داشته باشیم که کیفیت پائین نیاید و دیگر اینکه نازل های سوخت را بیشتر ازقبل کنترل کنیم.

پیروز بخت گفت: من یک بخشنامه به همه استان ها صادر کردم که به سرعت نازل های سوخت را کنترل و گزارش دهند، هر نازلی را متوجه شویم که مشکل دارد یا کم فروشی می کند، اجازه ادامه کار به آنها داده نمی شود.

وی در ادامه به سهم ایران در بازار حلال جهانی اشاره کرد و افزود: سهم ما در این بخش  به صورت واضح زیاد نیست؛ به این دلیل که  هر تولیدی که در ایران انجام می شود، از غذا گرفته تا پوشاک و خدمات مانند هتل داری تابع ضوابط شرع مقدس اسلام بوده و در ذات خود حلال است.

پیروز بخت با بیان اینکه ۴۲ گواهی مشترک در این خصوص با وزارت جهاد کشاورزی داریم، اظهار داشت: کشورهایی مانند روسیه و ارمنستان خواستار صدور گواهی برای گرفتن سهم از بازار حلال شدند وقتی این گواهی صادر می شود صادرات ما به این سمت گرایش می یابد.

وی ادامه داد: کالاهای زیادی مانند لبنیات صادر می کنیم اما بدون گواهی حلال ولی در ذات حلال هستند، بنابراین گواهی ها را بگیرندو سهم ما از این بازار بیشتر می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی