تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

سوختن ۲۰۰۰ مترمربع ازجنگل سالار تپه بهشهر در آتش اعتیاد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهشهر از آتش گرفتن دو هزار مترمربع از عرصه جنگلی سالار تپه توسط معتادان خبر داد.

کد خبر: ۴۴۵۴
۰۸:۴۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی باقری اظهار کرد: ساعت 11 صبح جمعه 15 تیر خبری مبنی بر آتش سوزی عرصه جنگلی سالارتپه بهشهر به سازمان آتش نشانی این شهرستان اعلام شد که بلافاصله ماموران آتش نشانی و منابع طبیعی به محل مورد نظر عزیمت کردند.

وی افزود: با وجود صعب العبور بودن منطقه مورد نظر، شدت گرمای هوا و وزش باد، خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی شهرداری بهشهر و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان و کمک نیروهای مردمی، آتش در ساعت 15 به طور کامل مهار شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهشهر خاطرنشان کرد: در این آتش سوزی 2000 مترمربع از عرصه های منابع ملی تحت عنوان منطقه سالار تپه طعمه حریق شد که پوشش گیاهی علفی و تنه درختان سوزنی برگ در این عرصه جنگلی آسیب دید.

باقری گفت: با توجه به بررسی های به عمل آمده علت آتش سوزی عامل انسانی بوده است. متاسفانه برخی افراد برای مصرف مواد مخدر به این منطقه جنگلی رفتند و آتش روشن کردند که به دامن طبیعت سرایت کرد و به دلیل وزش باد و گرمای هوا، آتش گسترش پیدا کرده است. متخلفان به محض مشاهده شعله ور شدن آتش از منطقه متواری شدند که موضوع در حال بررسی است تا متخلفان به مراجع قضائی معرفی شوند.
 
 در سال 95 حدود 17 هکتار از اراضی جنگلی سالارتپه که از عرصه های منابع ملی بوده به منظور توسعه گردشگری، رونق اقتصادی و افزایش سرانه فضای سبز شهروندان به پارک ملت بهشهر الحاق شد و پس از واگذاری به شهرداری بهشهر، پروژه گردشگری پارک جنگلی سالارتپه کلید خورد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی