تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

اطلاعیه فدراسیون درباره اساسنامه هیات‌های فوتبال استان‌ها

کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال ضمن انتشار نسخه‌های اصلی اساسنامه هیات‌های فوتبال استان‌ها اعلام کرد انتشار نسخه ساختگی و جعلی این اساسنامه را به صورت قانونی مورد پیگرد قرار خواهد داد.

کد خبر: ۴۴۳۱۴
۲۱:۰۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام کمیته امور استان‌ها آخرین نسخه از اساسنامه هیات‌های فوتبال استان‌ها در تاریخ ۲۴ مهرماه سال ۱۳۹۷ با امضای دبیرکل وقت فدراسیون و همراه با مهر رسمی فدراسیون در کلیه صفحات به تمامی استان‌ها ارسال شده و هیچ تغییری در ماده چهارده این اساسنامه در خصوص "برگزاری مجمع به ریاست رییس یا یکی از نواب رییس فدراسیون و در صورت حضور نداشتن شخص مدیرکل ورزش و جوانان استان " صورت نگرفته است.

هم‌چنین در اساسنامه ارسال شده در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ نیز که پیش از این به هیات‌ها ارسال و ابلاغ شده بود با امضای دبیرکل و تایید نایب رییس وقت فدراسیون در کلیه صفحات باز هم هیچ تغییری در ماده ۱۴ دیده نمی شود.

بر این اساس منبع نسخه منتشر شده که نشان‌گر معنای دیگری درباره این بند و تبصره بوده باشد برای کمیته امور استان‌ها نامشخص بوده و از این نظر مصداق انتشار سند غیرواقعی و مجعول با عنوان بخشی از اساسنامه هیات‌های فوتبال استان‌ها به شمار می‌رود که از سوی کمیته محترم حقوقی فدراسیون فوتبال مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

بدینوسیله تصاویر صفحات اول و هم‌چنین ماده ۱۴ اساسنامه فوق الذکر در هر دو نسخه سال های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۷ که آخرین نسخه‌های مورد تایید بوده منتشر می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی