تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هیأت حج ایران به عربستان رفت

هیأتی از سازمان حج و زیارت ایران به دعوت وزیر حج عربستان برای انجام مذاکرات حج ۹۹ عازم این کشور شد.

کد خبر: ۴۴۱۱۴
۱۲:۵۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، علی‌رضارشیدیان پیش از سفر به عربستان اظهار کرد: سفر این هیات برای مذاکرات حج تمتع ۹۹ و بنا به دعوت وزیر حج و عمره عربستان سعودی صورت گرفته است.

او بیان کرد: امیدواریم در این سفر بتوانیم با طرف عربستانی به توافق برسیم تا آن‌چه برای برگزاری یک حج کامل و جامع، توأم با عزت، کرامت، امنیت و آرامش حجاج ایرانی در کنار سایر حجاج لازم است، ‌ اجرا شود.

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به ثبت‌نام‌کنندگان حج تمتع در سال‌های ۸۵ و ۸۶ گفت: با توجه به خیل عظیم ثبت‌نام‌کنندگان در حج تمتع که منتظر تشرف به این سفر هستند، امیدواریم با پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد، بتوانیم سهمیه مازادی را برای حجاج دریافت کنیم و اگر این همراهی از سوی کشور میزبان انجام شود، تعداد بیشتری از مشتاقان و منتظران حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

او درباره برقراری دوباره عمره یادآور شد: در موسم حج تمتع گذشته مذاکراتی با طرف عربستانی صورت گرفت، شروطی در این خصوص مطرح بود که موضوع امنیت، عزت، آرامش و حفظ کرامت عمره‌گزاران ایرانی در کنار سایر عمره‌گزاران از جمله مباحث طرح‌شده بود.

رشیدیان بیان کرد: ان‌شاءالله اگر شروط مطرح‌شده محقق شود، امیدوار هستیم مقدمات برای حضور عمره‌گزاران ایرانی فراهم شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی