تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیگیری‌های استاندار جهت گازرسانی به روستا‌های فاقد گاز لرستان

استاندار لرستان و تنی چند از نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی با هدف جذب اعتبار گازرسانی به روستا‌های فاقد گاز لرستان با نماینده وزارت نفت در طرح‌های گازرسانی دیدار کرد.

کد خبر: ۴۳۹۰۸
۱۴:۳۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

پیگیری‌های استاندار جهت گازرسانی به روستا‌های فاقد گاز لرستان

دیدارنیوز ـ سید موسی خادمی استاندار لرستان به همراه تنی چند از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با هدف جذب اعتبار، شتاب بخشی و تسریع در عملیات گازرسانی به روستا‌های بدون گاز استان با مهندس آستانه مشاور وزیر و نماینده وزارت نفت در طرح‌های گازرسانی دیدار کردند.
 
استاندار لرستان در این دیدار با تقدیر از اقدامات وزارت نفت در امر گازرسانی طی چند سال اخیر، اظهارکرد: عملیات گازرسانی به روستا‌های بدون گاز لرستان از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است به طوری که شاخص برخورداری از گاز افزایش پیدا کرده است.
 
تسریع در اجرای گازرسانی به روستا‌های فاقد گاز لرستان
دکتر خادمی در ادامه خواستار تسریع در اجرای گازرسانی به روستا‌های فاقد گاز لرستان شد و افزود: این موضوع از مطالبات استان می‌باشد و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر این موضوع هستند.
 
در ادامه این دیدار مهندس آستانه، نماینده وزارت نفت در طرح‌های گازرسانی در خصوص برنامه‌ریزی شتاب بخشی به گازرسانی روستا‌های بدون گاز لرستان قول مساعد داد و گفت: با پیگیری‌های مسئولان ارشد و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مساعدت شرکت ملی گاز، در کمترین زمان ممکن تمام روستا‌های استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی