تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
آیت الله رئیسی در اصفهان:

۲۳ هیئت قضایی به شهرستا‌های مختلف استان اصفهان اعزام شدند

رئیس قوه قضائیه گفت:در راستای بررسی مسایل قضایی و سازمان‌های وابسته است ۲۳ هیئت قضایی به شهرستان‌های مختلف این استان اعزام شده است.

کد خبر: ۴۳۹۰۱
۱۴:۱۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

۲۳ هیئت قضایی به شهرستا‌های مختلف استان اصفهان اعزام شدند

دیدارنیوز ـ آیت الله ابراهیم رئیسی بعداز ظهر چهارشنبه پس از ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:توفیق حضور در استان اصفهان به عنوان استان شهید پرور و در میان مردم فهیم و با بصیرت، پرتلاش و مجاهد استان اصفهان افتخاری برای من و همکارانم است.
 
وی بابیان اینکه اصفهان در طول تاریخ همیشه جلوه علم و دین، فرهنگ و هنر و جهاد واجتهاد بوده است، تاکید کرد: از جلوه‌های مهم مردم این استان بصیرت، زمان شناسی و شهید پروری آنهاست و توفیقی است که امروز بنده و همکارانم در جمع مردم این استان و مردم و مدیران زحمت کش استان اصفهان ونماینده، ولی فقیه، عوامل و فرهیختگان استان باشیم.
 
رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: اصفهان از استان‌های بزرگ کشور است که مسایل آن و کار‌هایی که در امجام می‌شود جزو مسایل مهم کشور است.
 
وی ادامه داد: اصفهان قطب کشاورزی، صنعت و هنر است و مسایل آن به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های فعالیت در کشور قابل توجه است.
 
رئیسی گفت: در راستای بررسی مسایل قضایی و سازمان‌های وابسته است ۲۳ هیئت به شهرستان‌های مختلف این استان اعزام شده است
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی