تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
۱۳ آذرماه آخرین روز اکران؛

بازگشت «خانه پدری» به صندوقخانه توقیف؟!

فیلم سینمایی «خانه پدری» در حالی ۱۳ آذرماه آخرین روز اکران خود را پشت سرمی‌گذارد که می‌توان گفت، فیلم به نوعی عملا اکران نشد.

کد خبر: ۴۳۸۹۳
۱۳:۳۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - پس از ماجرا‌هایی که برای فیلم «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری پیش آمد و این فیلم مدتی قبل پس از توقیف دوباره روی پرده رفت، امروز چهارشنبه، ۱۳ آذر آخرین روز اکران این فیلم است و طبق تایید علی سرتیپی پخش‌کننده، علاقه‌مندان به «خانه پدری» فقط تا ۲۳ امشب فرصت تماشای این فیلم را دارند، چون اکرانش در کل سینما‌های ایران به پایان می‌رسد.

البته به گفته سرتیپی منظور از سینما‌های ایران هم فقط تهران است، چون «خانه پدری» مجوز اکران در تهران را داشته و براساس پیگیری از عوامل فیلم، بعد از آنکه این اثر سینمایی برای بار دوم توقیف شد، فقط مجوز اکران آن برای تهران، آن هم به مدت دو هفته و بدون پخش در شبکه نمایش خانگی یا vod داده شد.

به این ترتیب فیلم،  بدون اینکه فرصتی به مخاطبانش در شهر‌های دیگر کشور برای تماشا داده باشد، دوباره به صندوق توقیف برمی‌گردد.  

«خانه پدری» که یکم آبان ماه اکران شده بود، پنج روز بعد توقیف شد و بعد با پیگیری‌ها و هماهنگی با قوه قضاییه و نیز با انجام برخی اصلاحات دوباره مجوز نمایش گرفت تا اکران آن از ۲۲ آبان از سر گرفته شود. با این حال با توجه به ناآرامی‌های چند روزه که سبب تعطیلی سینما‌ها نیز شده بود، «خانه پدری» هم از این قاعده مستثنی نشد و مثل بقیه فیلم‌ها چند روز بعد از آرام شدن اوضاع اکران شد تا امروز به کار خود پایان دهد.

«خانه پدری» که پس از حدود ۱۰ سال توقیف توانست مجوز اکران در سینما‌های محدود با زمان محدود بگیرد در این مدت حدود یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان فروش داشته و بیش از ۹۷ هزار نفر هم به تماشای آن رفتند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی