تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آمادگی میرسلیم برای مناظره با روحانی

حزب موتلفه اسلامی‌ با صدور بیانیه‌ای خواستار مناظره نماینده این تشکل سیاسی با رئیس جمهور شد.

کد خبر: ۴۳۶۵۹
۱۵:۰۸ - ۱۱ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - در ابتدای این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران پس از به شکست کشاندن توطئه خطرناک استکبار و اغتشاشات اخیر که با رهبری مدبرانه ولی امر ملسمین و حضور گسترده مردم و امدادهای الهی حاصل شد، سوالات فراوانی از دولت و شخص رئیس جمهور دارد که نیاز است از طرف حزبی که سابقه آن از آغاز نهضت امام خمینی (ره) شروع شده و در همه فراز و فرودهای حدود شصت سال، صادقانه با دستانی پاک و ایضاً تقدیم شهدایی بزرگ در خدمت مردم بوده و هست، از ریاست محترم جمهوری پرسیده شده و جواب بشنود.

این بیانیه می‌افزاید: حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری جناب آقای مهندس سید مصطفی میرسلیم را به عنوان نامزد خویش به مردم عرضه داشت، شخصیتی که تدین و سلامت و خدمات او مورد تائید همگان است و اکنون از ریاست محترم جمهوری می خواهد با شخص ایشان در یک مناظره، در هر جا که تعیین کنند به سوالات مردم درباره مسائل جاری کشور پاسخ دهند.

در انتهای بیانیه حزب موتلفه اسلامی آمده است: بدیهی است، متن سوالات با توافق طرفین مناظره تهیه خواهد شد. امید که ریاست محترم جمهوری جهت روشن شدن مسائل، در اسرع وقت پاسخ مثبت دهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی