تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مشاور معاون وزیر کشور: نماز مشکل نیست، مشکل‌‎گشاست

مشاور معاون وزیر کشور در اجلاس استانی نماز در همدان نماز را کلید حل مشکلات دانست و گفت: انسان بداند با خواندن نماز گره مشکلاتش باز می‌شود و اگر والدین خود نماز را اول وقت به پا دارند، مشکلات به حداقل خواهد رسید.

کد خبر: ۴۳۵۱۱
۱۴:۲۷ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - حجت‌الاسلام حسین قربانلو یکشنبه ۱۰ آذرماه در اجلاس استانی نماز در همدان، با اشاره به عملی بودن جنس اقامه نماز در صدر اسلام اظهار کرد: براساس تأکیدات قرآن کریم انسان باید از صبر و نماز برای حل مشکلات خود کمک بگیرد تا بتواند به راه های رستگاری دست یابد.

وی با بیان اینکه علت تقدم صبر بر نماز این است که صبر برای مبتدی‌ها بر نماز مقدم تر بوده و اگر افراد در مرحله اول صبر خود را تقویت کنند، به امور نماز هم می توانند رسیدگی کنند، افزود: فریضه نماز برای برخی از افراد به عنوان یک مشکل تلقی شده اما در بسیاری از موارد همین نماز مشگل‌گشای بسیاری از امور است.

قربانلو با اشاره به برگزاری هرچه باشکوه تر نماز جماعت در ادارات یادآور شد: اگر بتوانید در زمان اقامه نماز همه با یکدیگر این امر را نجام دهید بر شکوه برپایی نماز افزوده خواهد شد.

مشاور معاون وزارت کشور نماز را راهگشا دانست و تصریح کرد: اگر به خوبی از  فواید نماز استفاده کنیم، مشکلاتمان از بین می‌رود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری نیز نماز  را یک حقیقت ناشناخته دانست و گفت: اکنون وظیفه زنده نگهداشتن نماز و تجسم عینی بخشیدن به این فریضه عبادی است.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی با بیان اینکه وظیفه داریم تا حقیقت واقعی نماز را به نسل‌های جوان و نوجوان آموزش دهیم، افزود: نماز کلید حل تمام مشکلات است و نسل جدید بداند با خواندن نماز گرفتار مشکلات نخواهد شد.
وی با بیان اینکه ابوعلی‌سینا تمام مشکلات خود را با نماز خواندن حل می‌کرد، ادامه داد: بزرگ‌ترها باید ارزش نماز را به نسل جدید انتقال دهند تا امروز نیز شاهد شکوفایی نماز در جامعه باشیم.

طه‌محمدی با اشاره به اینکه نماز موجب ترویج همه خوبی‌ها است، افزود: نماز حقیقتی ناشناخته بوده و سوق دادن جوانان به نماز وظیفه ما است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خاطرنشان کرد: وضو داشتن، اقامه نماز اول وقت و تأمل در نماز و آداب و نیایش بعد از نماز محور اصلی رفتار و منش اسلامی است همچنین اگر می‌خواهید با خداوند روابط نزدیک داشته باشید و با معبود خود بی پرده سخن بگویید، با داشتن طهارت دو رکعت نماز بخوانید.

وی با بیان اینکه با داشتن نماز می توانیم همه مشکلاتمان را حل کنیم، یادآور شد: در این میان برای تربیت نسل جوان و بهبود سلامتی جسمانی باید بتوان از نماز کمک گرفت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی