تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

دستور ابراهیم رئیسی برای خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به مردم خوزستان

در پی بروز مشکل آب آشامیدنی برای هموطنانمان در مناطقی از استان خوزستان، تولیت آستان قدس رضوی، بنیاد کرامت امام رضا(ع) را مأمور کرد تا کنار سایر نهادها به رفع این مشکل کمک مضاعف کند.

کد خبر: ۴۳۳۸
۱۳:۴۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - دنبال بروز مشکلاتی در تهیه آب شرب در برخی از شهرهای استان خوزستان، آستان قدس رضوی بنا بر مأموریت‌های محوله، خدمت‌رسانی خود را از ساعات اولیه به مردم این منطقه به‌ویژه در روستاها آغاز کرد.

تولیت آستان قدس رضوی بنیاد کرامت امام رضا(ع) را مأمور کرد تا با همراهی فعالان این بنیاد که در ماه‎های اخیر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه مشغول خدمت به مردم بودند؛ عازم استان خوزستان شده و کنار سایر نهادهای حاکمیتی با ارائه خدمات مربوطه، برای تسریع در رفع مشکل هموطنان خوزستانی اقدام کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی