تیتر امروز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»
قسمت دوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»

در دومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، علی شمس اردکانی ادامه ماجرای ارتباط خود با امام و رفت آمد چندباره از کویت به نوفل‌لوشاتو و بالعکس را تشریح کرد.
حضور گسترده مردم مشهد در تشییع شهید رئیسی +ویدیو
تشییع پیکر رئیس‌جمهور پس از فاجعه هوایی ورزقان (بروزرسانی می‌شود)

حضور گسترده مردم مشهد در تشییع شهید رئیسی +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.

سفارت ایران در کابل ادعای آموزش نظامی به نیروهای طالبان را تکذیب کرد

سفارت ایران در کابل ادعای آموزش‌های نظامی توسط ایران به نیروهای طالبان را تکذیب و بر کمک به تقویت صلح و استقرار ثبات در افغانستان تاکید کرد.

کد خبر: ۴۳۰۸
۱۱:۵۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - پیرو طرح اتهاماتی از سوی برخی رسانه‌های غربی مبنی بر ارایه آموزش‌های نظامی توسط ایران به نیروهای طالبان، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل هرگونه اتهامی در این خصوص را به شدت تکذیب کرده و ضمن تاکید بر این نکته که تروریسم و افراط‌ گرایی تهدیدی مشترک برای همه کشورها است، تلاش و همکاری جمعی برای مقابله با چنین تهدیدی را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر دانسته و همچون گذشته تعهد دولت متبوع خود برای کمک به تقویت صلح و استقرار ثبات در کشور دوست و همسایه افغانستان را یادآوری می‌کند.

به نظر می‌رسد هدف از طرح این قبیل اتهامات غیرواقعی و غیرمستند به راه انداختن جنگ روانی در میان افکار عمومی افغانستان و آسیب زدن به روابط حسنه فیمابین دولت‌های ایران و افغانستان ‌باشد. لازم است که این رسانه‌ها به جای طرح اتهامات بی‌اساس به کشورهای همسایه افغانستان که امنیت آن‌ها به ثبات این کشور پیوند خورده، به ارزیابی دلایل و ریشه‌های واقعی ناکامی دولت‌هایی که عنوان مسئولیت مبارزه با تروریسم را در افغانستان دارند، پرداخته و از فرافکنی و انحراف افکارعمومی پرهیز کنند.

جمهوری اسلامی ایران همانگونه که بارها اعلام داشته هیچ‌گاه اختلافات خود با دیگر کشورها را به محیط داخلی افغانستان منتقل نکرده و معتقد به افزایش تلاش همگانی برای تقویت دولت افغانستان و تخفیف آلام مردم این کشور است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی