تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

درخواست قرارگاه مهارت آموزی سربازان از مجلس

سخنگوی قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح به نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد که در تصویب قوانین و مقررات کشور مباحث مربوط به مهارت افزایی سربازان و اشتغال آنان را مدنظر قرار دهند.

کد خبر: ۴۲۹۸۸
۱۴:۲۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - سردار موسی کمالی گفت: قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح در راستای خوشایندسازی خدمت سربازی و نیز ارتقای دانش و مهارت جوانان در کشور فعالیت خود را آغاز کرده و در همین راستا نیز تاکنون با بیش از ۳۰ دستگاه و نهاد در کشورمان تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کرده است.

وی از دستگاه‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و ... خواست چنانچه می‌توانند در مهارت آموزی به سربازان اقداماتی را انجام دهند و با قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح همکاری کنند.

کمالی همچنین درمورد اینکه آیا انجمن‌ها، دانشجویان و تشکل‌ها نیز می‌توانند در این مورد فعالیت کنند؟ گفت: اگرچنانچه افراد یا گروه‌هایی هم هستند که طرح یا ایده‌ای برای مهارت آموزی سربازان دارند، می‌توانند به قرارگاه مهارت آموزی سربازان مراجعه کرده و طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه دهند و در صورتی که طرح‌ها قابلیت اجرا داشته باشد، می‌توان در ازای آن تسهیلاتی را نیز به صاحبان ایده ارائه کرد.

سخنگوی قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح با بیان اینکه مساله اشتغال سربازان پس از پایان دوره خدمت و نیز فراگیری مهارت در سال‌های قبل از اعزام به سربازی دارای اهمیت ویژه‌ای است، خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز مدتی قبل با رییس مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای داشتیم و ایشان پس از دریافت گزارشی از اقدامات انجام شده، به کمیسیون‌های امنیت ملی، امور داخلی و شوراها و برنامه و بودجه و نیز مرکز پژوهش‌های مجلس ماموریت داد تا از قرارگاه مهارت آموزی حمایت کنند.

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز از نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌ می‌خواهیم که در تصویب قوانین و مقررات کشور به مساله مهارت‌آموزی سربازان و اشتغالشان توجه ویژه‌ای داشته باشند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی