تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ اعزام تیم‌های امدادی زنجان به محل حادثه
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ اعزام تیم‌های امدادی زنجان به محل حادثه

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

ابوردینه: قانون جدید مالیاتی اسرائیل را نمی‌پذیریم

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین از قانون جدید مالیات اسرائیل که خانواده‌های کشته شدگان و اسرای فلسطینی را هدف گرفته به شدت انتقاد کرد.

کد خبر: ۴۲۶۸
۰۹:۴۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۷

نبیل ابوردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که با قانون جدید اسرائیل درباره حذف سهم خانواده‌های کشته‌شدگان و اسرا فلسطینی از مالیات پرداختی به تشکیلات خودگردان مخالف است و تاکید کرد سهم مالیات فلسطینیان باید بر اساس توافقات گذشته تمام و کمال پرداخت شود.

وی گفت: این قانون به روابط میان رام الله و تل‌آویو لطمه می‌زند. تشکیلات خودگردان این موضوع را جزو خطوط قرمز می‌داند و این قانون به منزله اعلام جنگ علیه مردم فلسطین است.

وی تهدید کرد که فلسطین تصمیمات مهمی برای مقابله با این قانون خطرناک اتخاذ خواهد کرد.

ابوردینه گفت: اجرای این قانون پیامدهای خطرناکی دارد و فلسطین تمامی گزینه‌ها از رفتن به دادگاه کیفری گرفته تا شورای امنیت را برای پاسخ به آن در نظر دارد. تصمیم کنست موضع جدی از سوی مردم فلسطین و جهان عرب و جامعه بین المللی می‌طلبد. رهبری فلسطین طی نشست‌های آتی خود تصمیمات سرنوشت‌ساز و تاریخی اتخاذ خواهد کرد. ما از دولت اسرائیل می‌خواهیم در مواضع و تصمیمات خود بازنگری کنند تا اوضاع به بن بست نرسد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی