تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اعضای شورای نگهبان عضو سامانه ثبت دارایی‌های مسئولان شدند

اعضای شورای نگهبان در سامانه ثبت دارایی مسئولان جمهوری اسلامی ایران ثبت‌نام کردند.

کد خبر: ۴۲۴۰۴
۱۰:۰۹ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، اعضای شورای نگهبان با حضور کارشناسان مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در محل شورای نگهبان ضمن دریافت آموزش‌های لازم، در سامانه ثبت دارایی مسئولان جمهوری اسلامی ایران (ثنا) ثبت‌نام کردند.

بر این اساس، آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی قائم مقام و سخنگوی شورای نگهبان و بقیه اعضای حقوقدان و فقهای این شورا، امروز در این سامانه عضو شدند.

بر اساس «قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسؤولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران»، به منظور افزایش اعتماد عمومی مردم به مسئولان و ارتقای سلامت اداری، مقامات و مسئولین باید صورت دارایی خود، همسر و فرزندان تحت تکفل خود را در ابتدا و انتهای دوره مسئولیت به رئیس قوه قضائیه اعلام کنند تا رسیدگی به اموال آنان از جهت بررسی «عدم افزایش من‌غیرحق» اقدام شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی