تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

نیاز مدارس مناطق سیل‌زده پلدختر به سیستم گرمایشی

مدیراداره آموزش و پرورش پلدخترگفت: مدارسی که پس از سیل در این شهرستان احداث و یا تعمیر شده اند اکنون نیاز به تجهیزات و امکانات به ویژه سیستم گرمایشی دارند.

کد خبر: ۴۲۳۴۲
۱۳:۳۲ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸

نیاز مدارس مناطق سیل‌زده پلدختر به سیستم گرمایشی

دیدارنیوز ـ رضا شاهمرادی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش پلدختر اظهار داشت: ۳۵ مدرسه این شهرستان در جریان وقوع سیل فروردین ماه سال جاری تخریب و یا دچار آسیب جدی شد، که مدارس تعمیری تا اول مهر تعمیر و مورد استفاده دانش آموزان قرار گرفت.
 
وی افزود: مدارس احداثی با توجه به این که نیاز به جانمایی و زمین داشتند، احداث آن‌ها آغاز شده و هر کدام از مدارس در اول مهر آماده نبود برای تحصیل دانش آموزان از کانکس استفاده شد.
 
مدیر اداره آموزش و پرورش پلدخترگفت: هم اکنون برخی مدارس شهرستان از نظر زیر ساخت‌های آب، گاز و برق مشکلاتی دارند که انتظار می‌رود ادارات خدمات رسان در شهرستان نسبت به امور مدارس همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.
 
وی به برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی نیز اشاره کرد و افزود: این آزمون با ۷۶۰ داوطلب پنجشنبه ۳۰ آبان در ۲ نوبت صبح و عصر در هفت حوزه در شهرستان پلدختر برگزار می‌شود.
 
مدیراداره آموزش و پرورش پلدخترگفت:این آزمون در پلدختر با ۵۰۶ داوطلب زن در پنج حوزه و ۲۵۴ داوطلب مرد در ۲ حوزه برگزار می‌شود.
 
وی از نیرو‌های انتظامی خواست در پروسه انتقال سوالات آزمون به آموزش و پرورش حراست این اداره را همراهی کنند و از سایر ادارات پشتیبان کننده از جمله مخابرات، آب، گاز، برق و شبکه بهداشت خواست در ایجاد بستر امن با آرامش برای برگزاری مطلوب آزمون با آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی