تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کریمی: وزیر آموزش و پرورش اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان را شعار ندهد، اجرا کند

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: موضوع رتبه‌بندی فرهنگیان را فقط شعار ندهید بلکه آن را عملیاتی و اجرایی کنید.

کد خبر: ۴۲۲۰۵
۱۳:۳۹ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸

دیدارنیوز - رضا کریمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، اظهار کرد: به نمایندگی از مردم شریف اردبیل در حضور نمایندگان به دلیل رای به اصلاحیه لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری تشکر می‌کنم.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: شعار ندهید و به رتبه‌بندی فرهنگیان عمل کنید و به پرداخت معوقات معلمین خرید خدمتی توجه لازم را داشته باشید. علت توزیع کتب ریاضی و زیست‌شناسی چاپ ۱۳۹۷ به جای چاپ ۱۳۹۸ برای دانش‌آموزان کنکوری را توضیح دهید.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشاورزی گفت: چرا در مکانیزه کردن کشاورزی نظارت کافی را ندارید، چرا متقاضیان چند هزار نفری خرید تراکتور همچنان بلاتکلیف هستند. این چه نوع حمایت از بخش تولید و کشاورزی است؟

کریمی خطاب به وزیر کار اظهار کرد: به مصوبات و تصمیمات و اقدامات نیمه‌کاره مسئولین وقت به ویژه مرحوم نوربخش احترام بگذارید و کلنگ‌زنی ایشان در مرکز درمانی شهرستان نمین را اجرایی کنید همچنین ایجاد مرکز درمانی شماره ۲ اردبیل را مورد توجه قرار دهید.

وی در پایان اضافه کرد: مدیران صداوسیما به داد نیروهای حق‌الزحمه‌ای صداوسیمای مرکز اردبیل برسید.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی