تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

پیام کیروش به ایرانیان: برایتان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم

کارلوس کی‌روش با وجود آنکه فرسنگ‌ها از ایران دور است و تیم‌ملی کلمبیا را برای حضور در کوپا آمریکا آماده می‌کند، از طریق فضای مجازی کم و بیش در جریان جوی که در کشور وجود دارد، قرار گرفته است.

کد خبر: ۴۲۱۱۶
۰۹:۵۶ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸

دیدارنیوز - دو شکست متوالی تیم‌ملی دوباره نام کارلوس کی‌روش را سر زبان‌ها انداخت. تعدادی از سلبریتی‌ها تصویر او را منتشر کردند و از دلتنگی‌شان برای کارلوس نوشتند. فوتبالی‌ها هم بیکار نبودند و به صف حامیان کارلوس پیوستند تا این‌گونه از ویلموتس انتقاد کنند. کی‌روش با وجود آنکه فرسنگ‌ها از ایران دور است و تیم‌ملی کلمبیا را برای حضور در کوپا آمریکا آماده می‌کند، از طریق فضای مجازی کم و بیش در جریان جوی که در کشور وجود دارد، قرار گرفته است. دوستان نزدیک کارلوس تصاویری را برای او ارسال کرده‌اند. دیروز تلاش کردیم گفت‌وگویی در این باره با کارلوس داشته باشیم.
 
وقتی برای کی‌روش نوشتیم بعد از بازی با عراق چهره‌های معروف تصاویرش را منتشر کردند و خیلی از هواداران نوشتند جای او در تیم‌ملی خالی است، کارلوس این پیام را برای خبرورزشی فرستاد: «از شما بسیار تشکر می‌کنم به خاطر پیامی که به من دادید. ممنون. برایتان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.» این پیام کارلوس به کسانی بود که نامش را این روزها صدا می‌زنند و فدراسیون را شماتت می‌کنند چرا اجازه داد او برود. البته وضعیت کی‌روش هم در کلمبیا خوب نیست و خودش در آنجا با مشکلاتی روبه‌روست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی