تیتر امروز

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

فولادگر: گزارش تخلف ثبت‌سفارش خودرو به هیات‌رئیسه رفت

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش فنی و کارشناسی شده‌ای را به صورت مشترک با کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره تخلف در ثبت سفارش بیش از 6 هزار خودرو تهیه و تقدیم هیأت رئیسه کردیم.

کد خبر: ۴۰۷۳
۰۸:۴۴ - ۱۱ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حمیدرضا فولادگر در تشریح برنامه‌های کمیسیون متبوعش اظهار کرد: از محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دعوت کردیم تا با حضور در کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی درباره ظرفیت‌های ساخت کالای داخلی در حوزه ارتباطات توضیحاتی را ارائه دهد.

وی افزود: از ابتدای امسال که به نام حمایت از کالای ایرانی نامیده شده است و ریاست مجلس هم مسئولیت این کمیسیون را به ما واگذار کرد، برآن بودیم تا از مسئولان وزارتخانه‌های مختلف دعوت کنیم و ظرفیت‌های آنان برای ورود به تولید کالای ملی را بسنجیم. از همین رو تاکنون مسئولان 6 وزارتخانه صنایع، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و ارتباطات به کمیسیون ویژه آمده‌ و گزارش‌های خود را درباره اینکه چه کاری در حوزه کالای ایرانی و ساخت داخلی در وزارتخانه متبوعشان صورت گرفته توضیح داده‌اند.

فولادگر درباره فعالیت کارگروه‌های کمیسیون ویژه حمایت از تولید توضیح داد: در بحث صنایع داخلی و ساخت و استفاده از صنایع داخلی در حوزه ریلی مباحث هفته گذشته را ادامه می‌دهند و یک کارگروه هم فضای کسب و کار را پیگیری می‌کند. همچنین کارگروه سهام عدالت هم در حال فعالیت است.

وی تاکید کرد: در کمیسیون صنایع سه شنبه هفته جاری بازدید از صنایع پتروشیمی و سوال از وزیر را در دستور کار داریم.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی درباره تهیه گزارش مشترک با کمیسیون صنایع و معادن از نحوه ثبت سفارش خودرو، گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت ماده 236 قانون در مورد واردات خودرو در زمان یک سالی که سایت بسته بوده، از محدود شدن، بسته شدن و افزایش تعرفه‌ها و اینکه چه آثاری در حوزه خودروهای داخلی و خارجی داشته است و به طور خاص تخلفی که در ثبت سفارش بیش از 6 هزار خودرو صورت گرفت گزارشی را تدوین کرده‌ایم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه متخلفان از کارمندان سازمان توسعه تجارت، شرکت‌هایی که سامانه ثبت سفارش را پشتیبانی می‌کردند و برخی واردکنندگان رسمی و غیر رسمی هماهنگ با آنان بوده‌اند، گفت: درخواست داریم به مجموعه‌هایی که در این مسأله کوتاهی یا تخلف کرده‌اند رسیدگی و در صورتی که رای بیاورد، خارج از نوبت در مجلس قرائت شود.

وی بیان داشت: کار روی این گزارش از اواخر دی‌ماه آغاز شد بود و با اینکه مقداری طول کشید، اما کار فنی و کارشناسی خوبی روی آن صورت گرفته و به هیأت رئیسه مجلس ارجاع شده است.

فولادگر تاکید کرد: البته قوه قضاییه هم به این مسأله ورود کرده و رسیدگی می‌کند، سازمان بازرسی کل کشور هم شروع به کار کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی