تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

وکیل ترامپ به نقش منافقین در ناآرامی‌های اخیر ایران اعتراف کرد+ فیلم

رودی جولیانی، مشاور حقوقی رئیس‌جمهور آمریکا، در گردهمایی منافقین در پاریس به نقش این گروهک تروریستی در ناآرامی‌های اخیر کشورمان اذعان کرد.

کد خبر: ۴۰۲۸
۱۰:۴۱ - ۱۰ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - رودی جولیانی، شهردار اسبق نیویورک و مشاور حقوقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درگردهمایی منافقین در پاریس که روز گذشته (شنبه نهم تیرماه) برگزار شد، به صراحت اعتراف کرد که این گروهک ترویستی در پس ناآرامی‌های اخیر ایران قرار دارد.

وی در بخشی از سخنرانی خود در این گردهمایی، خطاب به حاضران گفت: «شما (منافقین) توانسته‌اید در سراسر ایران هسته‌های مقاومت تشکیل دهید. اعتراضات ایران تصادفی نیستند؛ این اعتراضات اتفاق می‌افتند چون از قبل هماهنگ شده‌اند.»

رودی جولیانی ادامه داد: «این اعتراضات توسط بسیاری از افراد ما در آلبانی (مقر منافقین)، توسط بسیاری از افراد ما در اینجا (پاریس) و توسط بسیاری دیگر در سراسر جهان سازماندهی شده‌اند.»
البته مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین، خود نیز پیشتر به نقش این گروهک در اغتشاشات ایران اعتراف کرده بود. وی سال گذشته در مصاحبه با روزنامه سعودی «عکاظ» اقرار کرد که هدایت آشوب‌های دی‌ماه ۹۶ در ایران بر عهده اعضا و شبکه‌های این گروهک تروریستی بود.

در اعتراف دیگری که نقش بیگانگان را در هدایت ناآرامی‌های اخیر در کشورمان نشان می‌دهد، «ران پال» عضو سابق مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته در مصاحبه‌ای گفت: «نظریه ما آمریکایی‌ها این است که باید با ایجاد دردسر یا از طریق اعمال تحریم، آنقدر مردم کشورها را آزار دهیم تا آنها به این نتیجه برسند که باید حکومتشان را سرنگون کنند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی