تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

فاکس نیوز: آزمایش دی‌ان‌ای مرگ البغدادی را تایید کرد

شبکه فاکس نیوز به نقل از یک مقام آمریکایی اعلام کرد، مقامات آمریکایی با استناد به نتیجه آزمایش دی‌ان‌ای، مرگ رهبر داعش را تایید کردند.

کد خبر: ۳۹۷۳۰
۱۷:۵۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، مسئولان آمریکایی گفته‌اند که بررسی‌های دی‌ان‌ای نشان می‌دهد که جسد یکی از افراد کشته شده در حمله روز شنبه نیروهای آمریکایی در شمال سوریه متعلق به ابوبکر البغدادی، رهبر داعش است.

این شبکه آمریکایی همچنین گزارش داد، بین ۵۰ تا ۷۰ نیروی آمریکایی در این عملیات که به کشته شدن ابوبکر البغدادی انجامید، مشارکت داشتند.

همچنین این شبکه اعلام کرد، علاوه بر آزمایش دی‌ان‌ای ویژگی‌های چهره‌ البغدادی هم شناسایی شده است و مشخص شده که فرد کشته شده در این حمله رهبر داعش بوده است.

همچنین رویترز به نقل از یکی از تروریست‌های تکفیری گزارش داد که یکی از اجساد کشف شده در محل عملیات متعلق به البغدادی است.

به گفته رویترز جسد دوم متعلق به معاون البغدادی است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی