تیتر امروز

جامعه و انتخابات؛ هشتم تیر ۱۴۰۳ متفاوت خواهد بود؟
دیدار بررسی می‌کند

جامعه و انتخابات؛ هشتم تیر ۱۴۰۳ متفاوت خواهد بود؟

حادثه‌ای که هفته گذشته برای مرحوم سید ابراهیم رئیسی رخ داد، زمان انتخابات ریاست جمهوری را تغییر داد و همه در تیر ۱۴۰۳ منتظر حضور فردی جدید هستند، دیدار در گزارش پیش‌رو به موضوع انتخابات از نگاه...
کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با سخنگوی پیشین وزارت بهداشت:

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به میزبان دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت بود، او از هجمه‌های خبرهای فیک و فشار‌های زیاد در دوران کرونا گفت.
پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟
از چشم جهان (۱۵۲)

پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در ۱۹ می‌در حادثه سقوط چرخ‌بال درگذشت. در این حادثه شش نفر دیگر نیز کشته شدند.

ایازی: ۱۰۲۶ نفر سال گذشته در کشور غرق شدند

معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از غرق شدن یک هزار و ۲۶ نفر طی سال گذشته در کل کشور خبر داد.

کد خبر: ۳۹۱۹
۱۳:۵۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سید محمد هادی ایازی صبح پنجشنبه در دومین کنگره ملی پیشگیری از غرق شدگی که در سالن همایش دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: ۴۳۱ نفر تابستان سال گذشته غرق شده اند که بیشترین آمار غرق شدگی منجر به فوت، در رودخانه های کشور رخ داده است.

وی با بیان اینکه تابستان سال گذشته ۲۸۷ نفر در رودخانه ها غرق شده اند، افزود: استان خوزستان به دلیل دارا بودن بیشترین رودخانه، بالاترین میزان غرق شدگی کشور را به خود اختصاص داده است.

ایازی با تاکید بر لزوم افزایش تعداد طرح های سالم سازی دریا بر اساس نیاز مردم، تصریح کرد: متاسفانه بیشترین آمار غرق شدگان مربوط به جوانان است، غرق شدگی جوانان موجب از دست رفتن بخشی از نیروی فعال کشور شده و بار سنگینی را  بر جامعه تحمیل می کند.

وی کاهش آمار غرق شدگی را از دغدغه های وزارت کشور دانست و گفت: فرهنگ سازی برای افزایش مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد در کاهش آمار غریق ضروری است و مردم باید در سلامت خود مشارکت داشته باشند.

ایازی تاکید کرد: با انجام برنامه های فرهنگی و اجتماعی باید شرایط ترغیب مردم و مسافران را برای استفاده از طرح های سالم سازی دریا و در نهایت کاهش آمار غرق شدگی فراهم کرد.

گفتنی است، در این همایش از کتاب آموزش همگانی پیشگیری از غرق شدگی رونمایی شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی