تیتر امروز

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.
عصر ابراهیم تمام شد
افاضات اضافه

عصر ابراهیم تمام شد

در هفته‌ای که گذشت یک حادثه کشور را تحت تاثیر قرار داد و عوام‌الملک از حالا تا اطلاع ثانوی می‌خواهد خاطرات روزانه‌اش را در دفترچه‌ای بنویسد که قرار است تا بعد از مرگش مخفی بماند.
مجلس یادبود برای شهید رئیسی/ پیکر شهید موسوی در حرم عبدالعظیم آرام گرفت +ویدیو
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای سانحه ورزقان برگزار شد

مجلس یادبود برای شهید رئیسی/ پیکر شهید موسوی در حرم عبدالعظیم آرام گرفت +ویدیو

پس از سانحه تلخ و شوکه‌کننده سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان در آن حضور داشتند، پیکر...

دژپسند: ایران خودرو واگذار می‌شود

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه بانک مرکزی باید افرادی را که ارز حاصل از صادرات را بازنگردانده‌اند به قوه قضائیه معرفی کند، گفت: قرار شد یک رایزنی با کمک اتاق بازرگانی صورت گیرد تا ارزها باز گردانده شود و مشکل حل شود.

کد خبر: ۳۹۱۴۰
۱۲:۳۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - فرهاد دژپسند درباره ادغام بانک‌های نظامی در بانک سپه گفت: ادغام بانک‌های نظامی با بانک سپه بر اساس توافقات صورت گرفته و بر اساس جدول زمان بندی انجام خواهد شد.

وزیر اقتصاد همچنین درباره واگذاری شرکت ایران خودرو به بخش خصوصی، عنوان کرد: انشاالله این کار صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه‌ای که با وزیر صمت امضا کردیم این کار باید انجام شود تا رفته رفته مراحل طی شود تا واگذاری سهام دولت در خودروسازی صورت گیرد.

دژپسند در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که گفته می‌شود برخی‌ها ارز حاصل از صادرات را بازنگردانده‌اند چه راهکاری برای بازستانی این ارزها دارید و آیا با قوه قضائیه در این زمینه رایزنی داشته‌اید،‌ اظهار داشت: معرفی کسانی که ارز حاصل ز صادرات را به خزانه بازنگردانده‌اند به قوه قضائیه، باید از سوی بانک مرکزی اعلام شود.

وی تاکید کرد: قرار شد یک رایزنی با کمک اتاق بازرگانی صورت گیرد تا ارزها باز گردانده شود و مشکل حل شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی