تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نجات از اعدام ۱۹ محکوم به قصاص در آذربایجان‌غربی

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان‌غربی گفت: در نیمه نخست امسال با تلاش مددکاران و مسئولان زندان‌های استان، از شاکیان ۱۹ زندانی محکوم به قصاص کسب رضایت شده و این افراد از اعدام رهایی یافته‌اند

کد خبر: ۳۸۸۰۸
۰۹:۵۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - حمزه بروجنی روز چهارشنبه در همایش استانی مددکاران اجتماعی زندان‌های آذربایجان‌غربی افزود: امسال شاهد موفقیت بیشتری در این خصوص بوده‌ایم به طوری‌که در کل سال گذشته تنها از ۱۷ شاکی برای زندانیان محکوم به قصاص در استان کسب رضایت شده بود.

وی اضافه کرد: امیدواریم موفقیت نیمه نخست سال در نیمه دوم نیز تکرار شود و شاهد رشد قابل توجه در کسب رضایت از شاکیان زندانیان محکوم به قصاص در آذربایجان‌غربی باشیم.

وی بیان کرد: این آمار نشان می‌دهد که فعالیت اداره‌کل زندان‌های آذربایجان‌غربی در حوزه مددکاری طی سال جاری بسیار مطلوب‌تر از سال گذشته بوده و قابل قدردانی است.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان‌غربی با اشاره به رسالت خطیر مددکاران اجتماعی در زندان‌ها اظهار کرد: مددکاری در زندان از جمله شغل‌های پر استرس، سخت و پر مشغله بوده و پس از شغل مراقبی، دومین شغل طاقت‌فرسای جامعه زندان‌بانی به شمار می‌رود.

در این همایش از مددکاران موفق زندان‌های آذربایجان‌غربی با اهدای هدایایی قدردانی شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی