تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

روحانی امروز در دانشگاه تهران

مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور، امروز، ۲۴ مهر ۱۳۹۸ با حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۳۸۶۵۱
۰۸:۵۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در مراسم آغاز سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور، جمعی از استادان، دانشجویان، وزرای علوم و بهداشت، رتبه‌های برتر آزمون سراسری، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و جمعی از مسئولین و رؤسای دانشگاه‌های کشور و نمایندگان مجلس حضور دارند.

رؤسای دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران، یک دانشجو به نمایندگی از دانشجویان، یک استاد به نمایندگی از استادان دانشگاه‌ها، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله سخنرانان این مراسم هستند.

در پایان مراسم و پس از اهدای لوح تقدیر و جوایز برگزیدگان آزمون سراسری، حسن روحانی، رئیس جمهور به ایراد سخنرانی در جمع دانشگاهیان خواهد پرداخت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی