تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی کشفیات موادمخدر در زنجان

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: کشفیات موادمخدر در استان، ۲۰ درصد افزایش یافته است.

کد خبر: ۳۸۶۲۹
۱۵:۳۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - خدابخش مرادی‌نافچی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای شورای مبارزه با موادمخدر استان، اظهار کرد: در سایه تعامل، همکاری و هم‌فکری خدمت به مردم زنجان اعضای شورای مبارزه با موادمخدر استان زنجان با یک‌دلی مسیر درستی را انتخاب کردند که هم‌اکنون شاهد وقوع اتفاقات خوب و امیدبخش هستیم.

این مسئول تصریح کرد: در استان زنجان ۱۷۷ مرکز اقامتی و درمانی و ۴۶ سازمان مردم‌نهاد در این حوزه فعالیت دارند. کشفیات موادمخدر در استان، ۲۰ درصد افزایش یافته است. در استان زنجان یکی از مشکلات موجود، نبود مرکز ماده ۱۶ است که با حل این مشکل، سایر مشکلات نیز حل می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: از سند جامع پیشگیری اعتیاد و طلاق تدوین و رونمایی خواهد شد و تحقق و عملیاتی‌ کردن این سند بدون حمایت ستاد مبارزه با موادمخدر امکان‌پذیر نیست.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان در ادامه این جلسه از تدوین سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد در استان خبر داد و اظهار کرد: سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد با رویکرد جامع در کادر نظام برنامه‌ریزی ملی تدوین شده است.

فاطمه رضایی افزود: موضوع پیشگیری، اولین اولویت اقدام در حوزه صیانت از خانواده‌ها در مقابله با آسیب‌های اجتماعی بوده و مقابله و درمان در رده‌های بعدی قرار دارد و پیشگیری در اولویت برنامه‌ها قرار دارد. اقدامات خوبی در استان در زمینه پیشگیری از موادمخدر انجام شده و در همین راستا کمیته‌های مختلفی در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر تشکیل شده است.

در پایان این جلسه فاطمه رضایی به عنوان اولین دبیر زن شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان معرفی شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی