تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
استاندار بوشهر:

بخش صنعت نیازمند تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان

استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه در استان بوشهر، گفت: بخش صنعت نیازمند این است که کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار آن قرار گیرند و اگر این مهم اتفاق بیفتد واحد‌های تولیدی می‌توانند با فعالیت مستمر در ایجاد اشتغال موثر باشند.

کد خبر: ۳۸۲۹۹
۱۱:۰۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸

شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار صنعت قرار بگیرند

دیدارنیوز ـ عبدالکریم گراوند در نشست با دانشجویان، اساتید و مسئولان دانشگاه فنی حرفه‌ای استان بوشهر با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: ترویج فرهنگ حسینی در جامعه امری لازم و ضروری است و باید فرهنگ حسینی نهادینه شود.
 
وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌ها و مدارس افزود: دانشجویان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه هستند و می‌توانند در ساختن آینده کشور نقش ارزشمندی ایفا کنند.
 
استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت ارتباط دانشگاه‌های استان با صنعت و تولید و بخش‌های مختلف اقتصادی خاطرنشان کرد: عدم ارتباط بین مراکز علمی و دانشگاهی با صنعت و تولید از مشکلات اساسی است و باید این موضوع مرتفع شود که بدون تردید موجبات اعتلای کشور خواهد شد.
 
گراوند با بیان اینکه دشمنان جنگ اقتصادی را به ما تحمیل کردند، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم از این گردنه عبور کنیم باید به دانشگاهیان و نخبگان و کارآفرینان و کسانی که مهارت و توان دارند مراجعه و از توان و تخصص آن‌ها استفاده کنیم.
 
وی یادآور شد: بخش صنعت نیازمند این است که کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان بیایند در کنار صنعت قرار گیرند و اگر این مهم اتفاق بیفتد واحد‌های تولیدی زمین گیر نمی‌شوند و می‌توانند فعالیت مستمر داشته و در ایجاد اشتغال نیز موثر باشند.
 
این مسئول با بیان اینکه دشمنان به دنبال زمین‌گیر کردن اقتصاد ما هستند، گفت: باید نخبگان و دانشگاهیان کمک کنند تا از این مرحله به سلامت عبور کنیم.
 
استاندار بوشهر با بیان این که ۶۵ درصد دانشجویان فنی حرفه‌ای استان بوشهر مشکل اشتغال ندارند، افزود: این مهم نشان دهنده اهمیت مهارت است و می‌طلبد که مهارت آموزی را در دانشگاه‌ها حمایت کنیم.
 
عبدالکریم گراوند خواستار تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان شد و افزود: تقویت این شرکت‌ها گامی در ایجاد اشتغال است.
 
وی در ادامه در ارتباط با برخی مشکلات و دغدغه‌های دانشجویان دانشگاه فنی حرفه‌ای استان بوشهر بیان کرد: در حد توان برای رفع این مشکلات کمک خواهیم کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی