تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ وزیر بهداشت: منطقه شدیدا مه دارد/ تیم‌ها در حال جستجو +ویدیو
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ وزیر بهداشت: منطقه شدیدا مه دارد/ تیم‌ها در حال جستجو +ویدیو

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

آرای صادره از محاکم تجدیدنظر در نظام دادرسی اهمیت ویژه‌ای دارند

News Image Lead

رئیس دیوان عالی کشور ضمن بازدید سرزده از محاکم تجدیدنظر استان هرمزگان، در جریان نحوه رسیدگی، آمار ورودی پرونده و آرای صادره از این شعب قرار گرفت.

کد خبر: ۳۸۰۱۶
۱۲:۳۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضوی مقدم در این بازدید ضمن دیدار صمیمانه و رودررو با قضات و کارکنان شعب تجدیدنظر استان هرمزگان، توصیه‌های لازم را به‌منظور تسریع در روند رسیدگی‌ها و رفاه حال مراجعین صادر کرد.

وی افزود: آرای صادره از محاکم تجدیدنظر ضمن قطعیت؛ به جهت جایگاه عالی این محاکم در نظام دادرسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضوی مقدم در جریان این بازدید با برخی از مراجعین دستگاه قضایی استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد و پس از استماع مطالبات آن‌ها، دستورات لازم را به‌منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی