تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

تکذیب خبر رفع فیلتر تلگرام

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر رفع فیلتر تلگرام توسط دبیر این شورا، با تاکید بر اینکه جلسه ای دراین زمینه برگزار نشده است، رفع فیلتر تلگرام را تکذیب کرد.

کد خبر: ۳۷۹۷۶
۰۸:۵۹ - ۱۸ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - رسول جلیلی عضو شورای عالی فضای مجازی ادعای منتسب به دبیر شورای عالی فضای مجازی مبنی بر رفع فیلتر تلگرام تا پایان ماه صفر یعنی دو هفته دیگر که در تعدادی از رسانه‌ها منتشر شده بود را تکذیب کرد و گفت: صحبت نقل شده از آقای فیروزآبادی مبنی بر اینکه همان مرجعی که درباره فیلتر تلگرام تصمیم گرفته همان مرجع نیز باید نسبت به بروزرسانی و نقص این تصمیم اقدام کند، درست است. هرچند که اگر شورای عالی فضای مجازی در این زمینه تصمیمی بگیرد هر یک از قوا عدم تمکین ندارند.

وی افزود:‌ در خبر مطرح شده آمده است که آقای فیروزآبادی از رفع فیلتر صحبت کردند این در حالی است که نه در شورا و نه در یکی از کمیسیون‌های اصلی که بنده حضور دارم درباره رفع فیلتر صحبتی نشده است و کلا اجتماع‌ نظری در این زمینه در شورا وجود ندارد و یقیناً تکذیب می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی