تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

کوثری: نگارندگان نامه مذاکره با آمریکا سر در آخور دشمن دارند

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه گفت: نامه‌ای که توسط برخی از اصلاح‌طلبان برای مذاکره با آمریکا نوشته شده، نشان دهنده ذلیل بودن این افراد است.

کد خبر: ۳۷۹۴
۰۹:۴۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به نامه برخی اصلاح‌طلبان برای مذاکره بدون قید و شرط با آمریکا اظهار کرد: این نامه که توسط برخی از اصلاح‌طلبان برای مذاکره با آمریکا نوشته شده، نشان دهنده ذلیل و بی‌خرد بودن این افراد است.

وی در ادامه افزود: نگارندگان این نامه آدم‌های وابسته به بیگانگان هستند که می‌خواهند سرشان در آخور آنها باشد و با ذلت و خواری زندگی کنند. می‌توان برای نوشتن این نامه توسط این افراد گفت اینها با این نگاه و این تفکر این نامه را نوشتند که همیشه می‌خواهند در مقابل کسانی که به ظاهر قدرت مادی و دنیایی دارند حقیر باشند و خیال می‌کنند که اینها برطرف کننده مشکلات است.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: انسان‌ها باید عزت و سربلندی خود را با نزدیکی و قرب به خداوند بدست آورند، اما این افراد عزت خود را در این دیده‌اند که باید با آمریکا مذاکره کنند و خود را در برابر بدعهدترین کشور دنیا کوچک کرده و همیشه خودشان را در مقابل افرادی به ظاهر قدرتمند، حقیر جلوه دهند.

کوثری گفت: آمریکا فقط در قبال برجام بدعهدی نکرده است، آنها از خود چهره‌ای منفور و بدعهد نمایان کردند که نشان دهنده آن است که انسان‌هایی سودجو و منفعت‌طلب هستند که فقط در فکر منافع خودشان به سر می برند.

وی ادامه داد: نگارندگان نامه، انسان‌های بسیار کوچکی هستند که به التماس برای مذاکره با آمریکا روی آورده‌اند و این را حَلال همه مشکلات می‌دانند، در صورتی که اگر آمریکا می‌توانست مشکلات را حل کند به عربستان کمک می‌کرد تا این چنین 3 سال در مقابل ارتش و انصارالله یمن ذلیلانه با او برخورد نشود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی