تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

کوثری: نگارندگان نامه مذاکره با آمریکا سر در آخور دشمن دارند

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه گفت: نامه‌ای که توسط برخی از اصلاح‌طلبان برای مذاکره با آمریکا نوشته شده، نشان دهنده ذلیل بودن این افراد است.

کد خبر: ۳۷۹۴
۰۹:۴۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به نامه برخی اصلاح‌طلبان برای مذاکره بدون قید و شرط با آمریکا اظهار کرد: این نامه که توسط برخی از اصلاح‌طلبان برای مذاکره با آمریکا نوشته شده، نشان دهنده ذلیل و بی‌خرد بودن این افراد است.

وی در ادامه افزود: نگارندگان این نامه آدم‌های وابسته به بیگانگان هستند که می‌خواهند سرشان در آخور آنها باشد و با ذلت و خواری زندگی کنند. می‌توان برای نوشتن این نامه توسط این افراد گفت اینها با این نگاه و این تفکر این نامه را نوشتند که همیشه می‌خواهند در مقابل کسانی که به ظاهر قدرت مادی و دنیایی دارند حقیر باشند و خیال می‌کنند که اینها برطرف کننده مشکلات است.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: انسان‌ها باید عزت و سربلندی خود را با نزدیکی و قرب به خداوند بدست آورند، اما این افراد عزت خود را در این دیده‌اند که باید با آمریکا مذاکره کنند و خود را در برابر بدعهدترین کشور دنیا کوچک کرده و همیشه خودشان را در مقابل افرادی به ظاهر قدرتمند، حقیر جلوه دهند.

کوثری گفت: آمریکا فقط در قبال برجام بدعهدی نکرده است، آنها از خود چهره‌ای منفور و بدعهد نمایان کردند که نشان دهنده آن است که انسان‌هایی سودجو و منفعت‌طلب هستند که فقط در فکر منافع خودشان به سر می برند.

وی ادامه داد: نگارندگان نامه، انسان‌های بسیار کوچکی هستند که به التماس برای مذاکره با آمریکا روی آورده‌اند و این را حَلال همه مشکلات می‌دانند، در صورتی که اگر آمریکا می‌توانست مشکلات را حل کند به عربستان کمک می‌کرد تا این چنین 3 سال در مقابل ارتش و انصارالله یمن ذلیلانه با او برخورد نشود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی