تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

استفاده از پلیس زن برای دیدار دو تیم ایران و کامبوج

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی و حضور بانوان برای تماشای این دیدار، از برنامه‌ریزی تامین امنیت کامل این بازی خبر داد.

کد خبر: ۳۷۵۰۸
۰۹:۲۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - سردار حسین رحیمی درباره دیدار میان دو تیم ایران و کامبوج که پنجشنبه این هفته در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: پلیس همچون دیگر دیدارها مسئولیت برقراری امنیت این دیدار را بر عهده داشته و امنیت آن را تامین خواهد کرد.

وی درباره حضور بانوان برای تماشای این دیدار و تمهیدات پلیس اظهار کرد: با اطمینان می‌گویم که این دیدار نیز همچون دیگر دیدارها با آرامش و امنیت کامل برگزار خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت درباره اینکه آیا از پلیس زن در ورزشگاه آزادی استفاده خواهد شد، گفت: در این دیدار با توجه به حضور بانوان قطعا جمع زیادی از ماموران پلیس زن برای کنترل امنیتی و تامین امنیت در ورزشگاه حضور خواهند داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی