تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
"دیدارنیوز" به بهانه روز مبارزه با روسپی گری، نگاهی به این تجارت کثیف در دبی دارد؛

دختران ایرانی؛ طعمه مافیای تجارت جنسی در دبی

دبی متاثر از طرح‌های نولیبرالی، به کانون فساد و خوشگذرانی منطقه تبدیل شده و ثروتمندان سراسر دنیا در مراکز توریستی شیخ نشین‌های خلیج فارس که رسالتشان تامین نفت مورد نیاز کشور‌های غربی است سرمایه گذاری می‌کنند، در نتیجه نیروی جویای کار، مهاجران، افراد عیاش و همچنین زنانی که متاعی جز بدنشان برای عرضه ندارند به دبی که بهترین محل برای تاسیس قمارخانه‌هاو روسپی خانه‌ها است سرازیر می‌شوند تا در این بلبشوی هویتی و فرهنگی، بازار تجارت جنسی در منطقه را داغ نگه دارند. تن فروشی و کارگر جنسی بودن و ماندن، سرنوشت محتوم دختری است که وارد چرخه تجارت فحشا می‌شود. اینگونه نیست که پس از رسیدن به پول دلخواه این کار را رها کرده و به کشورش بازگردد، شبکه‌ها و مافیای قدرتمند اجازه نمی‌دهند او از این کار رهایی یابد؛ حتی او را به باند‌های فحشا در کشور‌های دیگر می‌فروشند. دختر قربانی راه نجاتی ندارد، پشیمان شدن و تصمیم به رهایی برای یک کارگر جنسی ممکن است به قیمت جانش تمام شود.

کد خبر: ۳۷۴۸۱
۱۰:۴۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸

دختران ایرانی طعمه مافیای تجارت سکس در دبی

دیدارنیوز ـ مرضیه حسینی: جهان سرمایه داری و منطق سرمایه که به دنبال بهره‌کشی از هر پدیده‌ای است، تجارت جدید و هولناکی را در دنیای جدید رقم زده که یکی از پرسودترین و مشمئز کننده‌ترین آن ها، تجارت سکس است. مافیای این تجارت، هزاران زن، مرد و کودک را در سراسر دنیا به کار خرید و فروش روابط جنسی واداشته و مشغول ساخته اند که یکی از قدرتمندترین آن‌ها در دبی است.

۵۲ فاحشه خانه به ازای هر ۱۰ هزار نفر!
 
تن فروشی مهم‌ترین بخش تجارت جنسی است که در روسپی خانه‌های سراسر دنیا که به دست مافیا اداره می‌شوند، با گردش مالی بسیار بالا در جریان است. تجارت فحشا به حدی پرسود است که تمام مرز‌های دین و اخلاق و قانون را درنوردیده است. به عنوان مثال کشور مالزی به عنوان یک کشور مسلمان، قواعد سختگیرانه‌ای در خصوص فحشا دارد، اما همین کشور در تجارت فحشا گوی سبقت را از تایلند و فیلیپین ربوده است، به طوری که خدمات جنسی ارزان به آسان‌ترین شکل در اصلی‌ترین خیابان کوالالامپور، پایتخت مالزی، قابل دسترسی است.

روزنامه آلمانی «دی ولت» در همین خصوص گزارش داده است که هم اکنون ارزش تجارت جنسی در مالزی به ۸۵۴ میلیون یورو رسیده است و به جز خانه‌های شخصی، باشگاه‌های شبانه و سالن‌های ماساژ عمده‌ترین مراکز ارائه خدمات جنسی هستند که در سراسر مالزی گسترش یافته‌اند. بر اساس این گزارش، به ازای هر ۱۰ هزار نفر ۵۲ فاحشه خانه در مالزی وجود دارد؛ در حالی که این عدد در تایلند ۴۵ است.

دبی؛ قطب تجارت جنسی
 
در کنار مالزی، تایلند و فیلیپین، شهر دبی نیز پذیرای یکی از بزرگترین مافیای تجارت سکس در دنیا و آسیا است. شهر فرنگ هزار رنگی که شرایطی، چون مرکزیت در تجارت، رفت و آمد فراوان گردشگران، حضور اقلیت‌های مختلف قومی و مذهبی، مراکز تجاری اقتصادی و همچنین فقدان هویت تاریخی، شرایطی را ایجاد کرده که با حضور روسپیان مختلف از کشور‌های گوناگون، به یکی از قطب‌های تجارت جنسی در جهان تبدیل شود.

در حالت کلی، رواج فرهنگ و توسعه اقتصاد سرمایه داری و منطق نولیبرالی که چیزی جز سود نمی‌شناسد، عامل اساسی رواج تجارت فحشا در کشورهایی، چون تایلند و مالزی است. در این میان دبی شرایط خاصی برای تبدیل شدن به شهر مافیای جنسی دارد. این شهر متاثر از طرح‌های نولیبرالی، به کانون فساد و خوشگذرانی منطقه تبدیل شده و ثروتمندان سراسر دنیا در مراکز توریستی شیخ نشین‌های خلیج فارس که رسالتشان تامین نفت مورد نیاز کشور‌های غربی است سرمایه گذاری می‌کنند، در نتیجه نیروی جویای کار، مهاجران، افراد عیاش و همچنین زنانی که متاعی جز بدنشان برای عرضه ندارند به دبی که بهترین محل برای تاسیس قمارخانه‌هاو روسپی خانه‌ها است سرازیر می‌شوند تا در این بلبشوی هویتی و فرهنگی، بازار تجارت جنسی در منطقه را داغ نگه دارند.

شبکه‌های گسترده فحشا در سراسر جهان و از جمله ایران، مسئولیت تامین نیروی کار این تجارت در دبی را بر عهده دارند و دختران جوان و زیبا را از طرق مختلف قانونی یا به صورت قاچاق، وارد دیسکوی‌های دبی کرده و در اختیار شیوخ و سایر خریداران قرار می‌دهند.

در میان زنانی که از کشور‌های مختلف جهت روسپی گری وارد دبی می‌شوند زنان ایرانی، هواداران بیشتری دارند. این حقیقت غیرقابل انکار موضوع بعضی از فیلم‌های سینمایی از جمله نگین نیز شده است. سابقه این موضوع به بیش از دو دهه قبل برمی گردد، به طوریکه حتی در سال ۱۳۸۳ فرمانده کل نیروی انتظامی اذعان داشته بود که برخی از باند‌ها دختران کم سن و سال را به صورت غیر قانونی از کشور خارج می‌کنند.
 
 
دختران ایرانی طعمه مافیای تجارت سکس در دبی
 

چرا مافیای سکس منطقه در دبی است؟
 
برای پاسخ به این سوال باید به زمینه‌های تاریخی شکل گیری دبی و کشور امارات اشاره کرد. بی هویت بودن این شهر‌ها و تبدیل شدنشان به مراکزی برای خوشگذرانی، به زمینه‌های اجتماعی و سیاسی در زمان شکل گیری آن‌ها بازمی گردد.

دبی از زمان شکل گیری اش در حدود سال ۱۹۷۳ شهری مهاجر پذیر و سرمایه پذیر بود. از همان ابتدا هندی‌ها، پاکستانی‌ها و همچنین سرمایه گذاران ایرانی از لار و بندرعباس و بندر لنگه به دبی رفتند، اما وقوع دو اتفاق در سال‌های دهه ۱۹۹۰ موجب شد که رشد دبی، تسریع شده و به مرکز خوشگذرانی و تفریح منطقه تبدیل شود.

حادثه اول فروپاشی شوروی و رهایی کشور‌های آسیای میانه از بند این دولت بود که موجی از تجارت آزاد و ورود سرمایه به دبی را منجر شد. همراه با این سرمایه، زنان تاجیکی، ارمنی، گرجی و آذربایجانی نیز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس به خصوص دبی وارد شدند.

اتفاق بعدی مساله هنگ کنگ بود. هنگ کنگ که تا سال ۱۹۹۷ مستعمره انگلیس و از مهم‌ترین بازار‌های تجاری و مالی آسیا بود، به جمهوری خلق چین پیوست. پس از جنگ اول خلیج، دبی به دلیل حضور انگلیسی‌ها جای هنگ کنگ در مرکزیت تجارت منطقه را گرفت. با این اتفاق، نیروی کار و سرمایه به دبی سرازیر شد و به دنبال آن کلونی‌های کارگری و مهاجرنشین زیادی ایجاد گردید.

همزمان با این تغییر و تحولات، فضای اجتماعی و فرهنگی دبی نیز تغییر یافت، به مرور دیسکوها، کاباره‌ها و بار‌های مشروب در دبی تاسیس شدند؛ در حالی که تا پیش از آن مشروب خواری در دبی ممنوع بود. این درحالی بود که مثلا شارجه که کنار دبی قرار داشت هنوز برخی آداب و رسوم سنتی خود را حفظ کرده بود و به طور مثال، پوشیدن شلوارک برای مرد‌ها و آستین حلقه‌ای برای زنان ممنوع بود.

نکته جالب دیگر در خصوص ویترینی بودن دبی این است که به جز دبی و ابوظبی، بسیاری از شهر‌های دیگر امارات عربی متحده، دارای محرومیت فراوان بوده و دارای شکل و شمایل حلبی آباد‌ها هستند.
 
 
دختران ایرانی طعمه مافیای تجارت سکس در دبی
 

سازوکار تجارت جنسی در دبی چگونه است؟
 
تا قبل از تحولات اقتصادی دهه ۹۰ تجارت سکس در دبی به صورت سازمان یافته و تجاری وجود نداشت، اما پس از آنکه زن‌های زیبای آسیای میانه که با زن‌های عرب متفاوت بودند وارد دبی شدند، تجارت جنسی با مدیریت شیوخ ثروتمند و قدرتمند دبی با تاسیس دیسکو‌های بزرگ شکل گرفت و به مرور شبکه‌های تجارت فحشا رواج یافت و زن‌ها را از نقاط مختلف جهان وارد بازار فحشای دبی می‌کرد

روسپی‌ها کم کم در خیابان‌ها و محلات خاصی ساکن شده و هر گروه از این زنان تحت نظارت یک رئیس قرار گرفتند. اختیار زنان و دختران کاملا در دست رئیس و سازمان مربوطه در دبی است.

کارگر جنسی یا تن فروش، بر اساس سلسله مراتب، قیمت‌های متفاوتی دارد. دختران ایرانی گران‌ترین خدمات جنسی را ارئه می‌دهند که البته بیشترین سود به جیب رؤسا و سازمان ارائه دهنده می‌رود. خدمات از ۵ تا ۳۰ هزار درهم بسته به شرایط مختلف اعم از باکره بودن، زیبایی و سن دختران دارد. دلال‌ها نیز سود سرشاری به جیب می‌زنند. افرادی هستند که به ازای آوردن یک گروه دختر ایرانی مبلغی در حدود ۷۰۰ هزار درهم کاسب می‌شوند.

یک دختر ایرانی از هنگام قرار گرفتن در این سازوکار کثیف، وارد سطوح مختلف با قیمت‌های مختلف می‌شود. بالاترین رقم که چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون است برای دفعه اول و ازاله بکارت پرداخت می‌شود؛ پس از آن در صورتی که هنوز دلخواه فرد سرمایه دار باشد، ۱ تا ۳ ماه در اختیار او می‌ماند و در این مدت برای یک شب بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ درهم دریافت می‌کند. پس از آن به سطح بعدی این سازوکار وارد شده و بین افراد دیگری دست به دست می‌شود. از آنجا که عمر کارگر جنسی بودن موقت است، دختر قربانی پس از مدتی به نازل‌ترین سطح رسیده و به صورت ساعتی در اختیار کارگران مهاجر هندی و پاکستانی قرار می‌گیرد.

چرا دختران ایرانی گران تر هستند؟

در میان زنانی که از سراسر جهان برای تجارت فحشا به دبی وارد می‌شوند، دختران ایرانی محبوب‌تر و گران‌تر هستند و همچنین مدت زمان بیشتری در این چرخه می‌مانند. دلیل آن نیز قرابت تاریخی میان ایران و اعراب از طرفی و کینه و عقده تاریخی برخی شیخ نشین‌ها نسبت به ایرانیان است، به همین خاطر است که رابطه جنسی خشن با زنان ایرانی را برای شیوخ عیاش، لذت بخش می‌کند. نکته مهم دیگری که دختران ایرانی را گران‌تر می‌کند باکرگی است؛ در حالی که مثلا زنان ازبک یا تاجیک دارای این خصیصه نیستند. زنان گرجی، ازبک، ترک، لبنانی، سوری، فلسطینی، روسی و مصری و ... با پرواز‌های متعدد وارد دبی می‌شوند و طی سازوکاری چند روزه برای شروع کار انتخاب می‌شوند و پس از اندک زمانی وارد سطح نازل روابط جنسی ساعتی می‌شوند. زنان چینی، ژاپنی و تاجیکی در پایین‌ترین سطوح این تجارت قرار دارند.
 
 
دختران ایرانی طعمه مافیای تجارت سکس در دبی
 
 
تن فروشی و کارگر جنسی بودن و ماندن، سرنوشت محتوم دختری است که وارد چرخه تجارت فحشا می‌شود. اینگونه نیست که پس از رسیدن به پول دلخواه این کار را رها کرده و به ایران بازگردد، شبکه‌ها و مافیای قدرتمند اجازه نمی‌دهند او از این کار رهایی یابد؛ حتی او را به باند‌های فحشا در کشور‌های دیگر می‌فروشند. دختر قربانی راه نجاتی ندارد، پشیمان شدن و تصمیم به رهایی برای یک کارگر جنسی ممکن است به قیمت جانش تمام شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی : ۵
غیر قابل انتشار : ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
15
23
وا اسفاااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
10
43
انتشار مطالب روشنگرانه ای از این دست، میتونه در آگاهی دختران کم سن و سال و جویای کار و پول موثر باشه. با تشکر از دیدار نیوز.
یک مخاطب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
11
31
گزارش تکان دهنده ای بود! کاش مسئولین اقدامی عملی داشته باشند برای پایان دادن به رنج دختران و زنانی که در دام این تجارت می افتند

ممنون از خانم مرضیه حسینی برای تهیه گزارش های اجتماعی خواندنی و هشدار برانگیزشان
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
39
40
کسی رو به زور نمیشه فاحشه کرد. اون عده از ایرانی ها که به فاجشه گری رو می آورند به دلیل علاقه خودشان است و این واقعیت ...... امروزه هست که هم تو خیابون هامون مشاهده میکنیم هم رو شبکه ها ی اجتماعی. جانماز آب کشیدن این گمراهی ها رو هم با خودش میاره. بهتره که واقع بین باشید و هرزگی ...... به عرب ها ربط ندهیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
هیچ زنی دوست نداره بازیچه بشه ولی وقتی تا مرز گدایی بره با توجه به این جامعه خراب میره سمت این چیزها
مقصر اصلی كسان دیگری هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
بزرگوار شما خیلی ساده ای
قاچاقچی به اسم مهاجرت و حتی کارای اداری دختران رو میبره و بعد وسط راه اون ها رو جدا میکنه و به زور به تاجر جنسی میفروشه
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
9
25
اشکان جان به اعراب ربطی نداره که تجارت سکس جهانیه دبی یکی ازپایگاه های اونه کسی هم نگفته فقط اعراب خریداران خدمات جنسی هستن
ضمن اینکه وقتی ازتجارت یاصنعت پورن و سکس صحبت میکنی دیگه بحث فردی و فاحشه بودن یه زن یاصدتازن نیست
سلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
9
24
خانم حسینی عزیز بسیار عالی و تاثیرگذار. شما علاوه بر مهارت در انتخاب مطالب بکر و موضوعات دست نخورده قلم بسیار خوبی دارید. بسیار متشکرم
mr
|
Germany
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
7
24
مرسی بابت گزارش و اینکه در رابطه با این مطلب به نظر من فیلم لاتاری پیشنهاد میکنم که کاملا در مورد این هستش
ابوالفضل چوبدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
10
10
خوبه بابا
خزايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
31
17
نظرمن حقيقت اينكه به ماهيچ ربطي ندارددختران ايراني دردبي چكارميكنند يكي كارش تاكسيراني يكي برق كارياكي مغازه دار يكي هم تن فروشي اين خانمي كه داردخرج خودش ازاين كاردرمياره حتما خودش خواسته حتما خودش راضيه به اين كار من پسرم چندروزديگه هم به دبي سفرميكنم اولين كاري كه ميكنم دنبال همچين خانم هاي ميگردم هزينه .......هم بهش ميدم شمادرگيراين موضعات نشيد
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
آفرین بر شما ٰ منهم همین عقیده را دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
10
10
خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
10
9
آخه بدبخت ترازدخترهم هست؟اینایی ک میزارین کسی ک بلدنباشه یادمیگیره
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
3
6
پیشنهاد بنده مطالعه کتاب زنان عنکبوتی است
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
8
14
توجامعه ای که هرروز فقربالا می ره ازاین اتفاقا زیادمیبینیم مشکل اصلی دولتمونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
7
20
غلط کرد اون پسری میره دبی و خوش گذرونی میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
3
14
بر پدر و اموات باعثش لعنت ودوم اینکه در کشور خودمان هم زیاد هستند احتیاج احتیاج .اقای خلخالی شما که مرکز این کارو اتش زدی بیا ببین دارن صادر میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
2
7
خیلی عوضی اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
2
9
گوربابااون مسولینی که ادعای غیرت می کنند
عای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
2
11
فقط بیقیرتی مسولین هستش نمیخوان ما فقط برای خاک نجنکیدیم جوانان عزیزمون بکشیم ناموس از خاک مهم تره سپاه این همه منم منم میکنه جلو چشمهاشون دارن ناموس میبرن وقتی بالاترین قیمت گذاشتن همه جوانبشو در نظر بکیر ببین به کجا میرسی فقط از خدا بخواهیم یک نفر ناموس پرست مسول قرار بده نه پول پرست خاک پرست به امید روزی که هیچ زنی مجبور به تن فروشی نشه از خدا بخواهیم واقعا ناموس ایرانی بره عربا با کینه ای که از ما ایرانی ها دارن اونو واداردبه چه سکسه خشن میکنه اون لحظه تو دل اون مادر همسر خواهر مجبوره بخاطر بی قیرتی برخیها این عذابو تحمل کنه چی میگذره لعنت به مسولی که میتونه جلو این کار را بکیره ولی بی ناموسه خودش نمیکیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
2
2
کدام کشوری هست کهنوز از این مشکلات مالی مبرا باشند.
در هر کشوری حضور این افراد کم درآمد وبر عکس آن پر درآمد وجود دارد . بعضی از مستی وبعدی ها از نیستی تن می دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
5
15
خاک بر سر دختر و زنان و مردان بی غیرت ایرانی،،حالم بهم خورد
حمیییییدخاااااان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
4
5
در خصوص اینمورد اول داخل را درست کنیم که خدایی ناکرده تا چند سال دیگه خودمون بدتر از دبی نشیم چون متاسفانه تو چند سال گذشته برپایی خونه های فحشا رشد خیلی زیادی داشته ودر بیشتر موارد همین برنامه های مجازی و تلفنهای همراه خیلی از زنان و دختران داخل کشورمون رو به سمت نابودی کشیده و خواهد کشاند.دوم در دستگیریهای اینگونه دختران یازنان قوه قضاییه قبل از صدور حکم مشکل را ریشه یابی نمیاد به عنوان مثال اگر بخاطر فقراست مشکل را حل نمایدکه طرف بخاطر مایحتاج اولیه زندگی خود وخانواده اش تن به اینکار ندهد اگر به اجبار است بافرد بانی واجبارکننده در ملع عام برخوردی شدید و پرسروصدا در حد جهانی برخورد شود تا درس عبرت دیگران شود اگر از روی تفریح و...است چرا سنگسار اجرا نشود؟ ودر خصوص معضلات دبی که به کشور ماهم ربط دارد خداروشکر همه‌ی دنیا میدانند وزارت اطلاعات ما از هرحیث یکی از بهترینهای دنیاست در عرض کمتر از شش ماه میتواند کاری کندکه ما حتی یک زن اینکاره در دبی نداشته باشیم فرزندان انقلاب ریگی رو از آسمون اوردن پایین هرچند اونم عددی نبود جز یه نامرد وطن فروش و...تو چند ماه گذشته دهن نیروهای نظامی آمریکایی روسرویس کردن جوریکه دهن تمام دنیا خصوصا عربها هنوزاز تعجب وا مونده....الانم ایجور شبکه های فاسدداخلی و عوامل صادرکننده دختران ایرانی رو که در هر جای دنیا هستند در داخل خونه های خودشون جوری شاهرگ بزنن که ندونن از کجا خوردن ودرس عبرت سایرین بشن که تا دنیا دنیاست که هم کسی جرات نکنه ادامه کارو به دست بگیره و هم هیچ شیخ عربی جرات نکنه هوس سکس با مونثه ایرانی داشته باشه جوری واسه دبی و دبی نشینها جا بیافته که حتی زن ایرونی رو تو خیابون ببینن تیغ تیز پسران ایرانی را روی شاهرگ گردنشان حس کنن و همونجا خودشونو خیس کنن مثه همون فیلم که در این خصوص چند ماه پیش از تلویزیون خودمون پخش شدو....
حمیییییدخاااااان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
1
در خصوص اینمورد اول داخل را درست کنیم که خدایی ناکرده تا چند سال دیگه خودمون بدتر از دبی نشیم چون متاسفانه تو چند سال گذشته برپایی خونه های فحشا رشد خیلی زیادی داشته ودر بیشتر موارد همین برنامه های مجازی و تلفنهای همراه خیلی از زنان و دختران داخل کشورمون رو به سمت نابودی کشیده و خواهد کشاند.دوم در دستگیریهای اینگونه دختران یازنان قوه قضاییه قبل از صدور حکم مشکل را ریشه یابی نمیاد به عنوان مثال اگر بخاطر فقراست مشکل را حل نمایدکه طرف بخاطر مایحتاج اولیه زندگی خود وخانواده اش تن به اینکار ندهد اگر به اجبار است بافرد بانی واجبارکننده در ملع عام برخوردی شدید و پرسروصدا در حد جهانی برخورد شود تا درس عبرت دیگران شود اگر از روی تفریح و...است چرا سنگسار اجرا نشود؟ ودر خصوص معضلات دبی که به کشور ماهم ربط دارد خداروشکر همه‌ی دنیا میدانند وزارت اطلاعات ما از هرحیث یکی از بهترینهای دنیاست در عرض کمتر از شش ماه میتواند کاری کندکه ما حتی یک زن اینکاره در دبی نداشته باشیم فرزندان انقلاب ریگی رو از آسمون اوردن پایین هرچند اونم عددی نبود جز یه نامرد وطن فروش و...تو چند ماه گذشته دهن نیروهای نظامی آمریکایی روسرویس کردن جوریکه دهن تمام دنیا خصوصا عربها هنوزاز تعجب وا مونده....الانم ایجور شبکه های فاسدداخلی و عوامل صادرکننده دختران ایرانی رو که در هر جای دنیا هستند در داخل خونه های خودشون جوری شاهرگ بزنن که ندونن از کجا خوردن ودرس عبرت سایرین بشن که تا دنیا دنیاست که هم کسی جرات نکنه ادامه کارو به دست بگیره و هم هیچ شیخ عربی جرات نکنه هوس سکس با مونثه ایرانی داشته باشه جوری واسه دبی و دبی نشینها جا بیافته که حتی زن ایرونی رو تو خیابون ببینن تیغ تیز پسران ایرانی را روی شاهرگ گردنشان حس کنن و همونجا خودشونو خیس کنن مثه همون فیلم که در این خصوص چند ماه پیش از تلویزیون خودمون پخش شدو....
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
8
7
چی میگین شماها بی پولی نکشیدین
احسان
|
Germany
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
1
2
سلام اطلاعات دقیق وموسخی از فعالیت یکی از اصلی ترین باندها در کشور دارم از فروش دختران به امارات .وهمین روزا یک فعالیت عظیم دارن انجام میدن ودرحال تعقیبشونم .چیکار کنم
مهدی
|
Italy
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
زنگ بزن 113
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
2
5
ای داد بیداد،اگر یه خونه کوچیک پایین شهر داشته باشی ،با یه تکه نون ،یه استکان چایی و هنر دست میشه یه کاری کرد چرا برن دنبال فحشا
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
2
6
خدا لعنتشون کنه این حاشیه نشینان عیاش رو و خدا لعنت کنه اونائی رو که شرایط زندگی تو کشور رو اونقدر مشکل کردن که ایجاد فقر باعث فحشا میشه،به روز سیاه دچار شید انشاءالله
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
4
ای خاک برسر اون مادری که این حرفرا زد
این ادم های بیشرف کسافت را باید کشتشون و رید توی کلشون
ببخشید فوش دادم ولی حقشونه اینارا باید خفشون کرد
کسی گوه بخوره توی این فکرها باشع
وسلام نامه تمام
به قران محید اگر روزی مسولی شدم توی ایران
کاری میکتن که دیگه کسی حرات نکنه به یک دختر ایرانی نگاه چم بکنه
جوری اعدامشون میکنم که دیکه یادشون نره هیچ وقت
اینترنت هم کسافت کاریهاش را فیلتر میکنم و دستورشا میدم
من کلاس هفتم هستم
ولی اونایی که این کارهارا میکنند بدونند ایچ سگ و کسافتی نیستند و تا چندسال دیگه نابود میشوند

خیلی ادم باید بیشرف باشه که بخاطر پول خودشا بفزوشه
واقعا خاکبرسر اون کسایی که اینکارا میکنند

و بدونید از سگ نحس کمتر هستند
وسلام نامه تمام جان خلاص
و اینکه به نزدیکانتون بگید اینهارا
و اینک قول میدم اگر چیزی شدم در اینده
کاری بکتم با اینحور ادم ها
که روزی هزاران بار ارزوی مرگ بکنند و خودشونا بکشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
3
6
من زن ایرانی مستقل هستم از ۱۵ سالگی دارم بیرون از خونه کار میکنم نیاز داشتیم و الان نزدیک ۴۰ سال دارم تو این ۲۵ سال عمرم ۳ بار از محل کارم به دلیل اینکه نخواستم هم کار کنم و هم با مافوقم دوست بشم اخراج شدم و در هر سه بار کلی بدبختی و حرف شنیدم و حتی دادگاه رفتم و شکایت کردم از من شاهد خواستن قاضی احمق ! من قراره توی این مملکت هم کار کنم هم به مافوق سرویس رایگان بدم ؟ ! مردای ما غیرتشونو از دست دادن عربا به زنای خودشون کار ندارن از خارج میبرن ولی مردای ایران به زن و بچه ی خودشون رحم نمیکنن بعد می‌گوید عربا تن فروشی زنان ؟ ! تو کشور خودمون فقط تجاوزه ! اونجا زن ایرانی به میل خودش میره ایران چی ؟!!!!
افسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
1
2
از روی علاقه خود دختر و یا زن فاحشه میشوند چون بعضی ها هوس زیاد دارند و شهوت اذیت میکند
یه بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
5
2
تو عمرم یکبار نگاه ناموس کسی نکردم گفتم ناموس این شخص ناموس منه دختر ایرانی مهم نیست اهل کدوم قومی خواهر منه یه پسر بدبخت ام ک تو لرستان زندگی میکردم بزرگ شدم متولد شدم تا چند. سال آینده از ایران میرم فقط خواستم یک چیز بگم اینکه من به خاطر خوندن اینطور خبر ها تا ساعت ها حالم بد میشه فقط به خاطر ناموس وطنم به هرکسی میگم اینو می‌خنده ولی دست خودم نیست من به دختر ایرانی نگاه نکردم ولی عرب ها اینطور میکنن:) دوستان من نژاد پرست نیستم افغانی عرب هرچی میخواید به این کشور راه بدید ولی نزارید به ناموستون دست درازی کنه شما این خبر رو خوندید یه آه سرد کشیدید و رفتید ولی من سه روزه این متن رو خوندم و تقریبا یه بغض تو گلومه
دست به ناموس وطنم نزدم که عرب بخواد دست بزنه:)
من نژاد پرست نیستم دوبار دارم تکرار میکنم ولی تو کوهدشت لرستان چند تا کارکرد افغانی به یک دختر تیکه انداختن و کارگر هارو لر ها آتیش زدن خطاب به تمام افغانی هایه عزیز کشورم به ناموس کشورم دست دراز کنید جفت دست هاتونو میندازم:) دستم به عرب ها نمی‌رسه ولی به شما چرا
یه بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
1
7
تو عمرم یکبار نگاه ناموس کسی نکردم گفتم ناموس این شخص ناموس منه دختر ایرانی مهم نیست اهل کدوم قومی خواهر منه یه پسر بدبخت ام ک تو لرستان زندگی میکردم بزرگ شدم متولد شدم تا چند. سال آینده از ایران میرم فقط خواستم یک چیز بگم اینکه من به خاطر خوندن اینطور خبر ها تا ساعت ها حالم بد میشه فقط به خاطر ناموس وطنم به هرکسی میگم اینو می‌خنده ولی دست خودم نیست من به دختر ایرانی نگاه نکردم ولی عرب ها اینطور میکنن:) دوستان من نژاد پرست نیستم افغانی عرب هرچی میخواید به این کشور راه بدید ولی نزارید به ناموستون دست درازی کنه شما این خبر رو خوندید یه آه سرد کشیدید و رفتید ولی من سه روزه این متن رو خوندم و تقریبا یه بغض تو گلومه
دست به ناموس وطنم نزدم که عرب بخواد دست بزنه:)
من نژاد پرست نیستم دوبار دارم تکرار میکنم ولی تو کوهدشت لرستان چند تا کارکرد افغانی به یک دختر تیکه انداختن و کارگر هارو لر ها آتیش زدن خطاب به تمام افغانی هایه عزیز کشورم به ناموس کشورم دست دراز کنید جفت دست هاتونو میندازم:) دستم به عرب ها نمی‌رسه ولی به شما چرا
یک ایرانی با غیرت
|
United States of America
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
9
یه روزی با یک بمب کل امارات رو روی هوا می فرستم. حالا می بینید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
0
1
من مستندشو دیدم و حتی خیلی چیزایه دیگه بلا نسبت حیوون باهاشون بدتر رفتار میکنن‌.یه زمانی برا ناموص ایران جون میدادیم الان وایمیسیم و نگاه میکنیم لعنت به اون بیشرفایی که اینقدر بیناموصا که به به دختر رحم نمیکنن انشالله سره تکتک خانواده هاشون این بلا سرشون بیاد
یک دختر جوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
1
5
سلام خیلی ممنونم از مطالبتون با وجود اینکه قلبم جریحه دار شد ولی خیلی آگاه شدم
من ۱۹ سالمه و جویای کار هستم قطعا که خیلی مطالبتون مفید بود و من اصلا نمی دونستم همچین چیزایی وجود داره و سازمان ها و مراکزی هستن که دخترا رو شکار میکنن
از این به بعد خیلی مواظب خودم هستم در برابر نا امنی های جامعه.!
بازم ممنونم ازتون
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی