تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

لاریجانی: مذاکره با واشنگتن حرام نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان ضمن استقبال از مواضع اخیر محمد بن سلمان گفت که درهای ایران به سوی سعودی‌ها باز است.

کد خبر: ۳۷۰۹۳
۱۴:۱۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان در گفت وگو با شبکه الجزیره گفت که درهای ایران به روی سعودی ها باز است و از حل اختلافات از طریق گفت وگو استقبال می کنیم.

وی افزود: از اخباری که شنیدیم مبنی بر اینکه محمد بن سلمان خواستار حل اختلافات با تهران از طریق گفت وگو است، استقبال می کنیم.

لاریجانی گفت: با برگزاری هرگونه گفت وگوی ایرانی - سعودی بسیاری از مشکلات امنیتی و سیاسی منطقه حل می شود. ما خواستار ایجاد یک نظام امنیتی در خلیج فارس با مشارکت تمام کشورهای حاشیه خلیج فارس هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان گفت: به انصارالله یمن توصیه می کنیم که هرگونه آتش بس را بپذیرند و به سعودی ها می گوییم که این مساله به سود شما خواهد بود.

وی در رابطه با احتمال مذاکره ایران و آمریکا گفت: مذاکره با واشنگتن حرام نیست اما این کشور در ابتدا باید تحریم ها را بردارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی