تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پرداخت کمک بلاعوض به بیش از ۴ هزار خانوار آق‌قلایی

فرماندار شهرستان آق قلا از پرداخت کمک‌های بلاعوض دولت به ۴ هزار و ۱۲ پرونده شهروندان سیل زده شهرستان آق قلا خبر داد.

کد خبر: ۳۷۰۰۵
۰۹:۲۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸

پرداخت کمک بلاعوض به بیش از ۴ هزار خانوار آق‌قلایی

دیدارنیوز ـ امیرشیر توماج در جلسه ستاد بازسازی و نوسازی شهرستان آق قلا اظهار کرد: ۴ هزار و ۱۹۱ واحد مسکونی شهری و ۳ هزار و ۷۰۲ واحد مسکونی در مناطق روستایی مورد ارزیابی کارشناسان ستاد بازسازی و نوسازی قرار گرفتند که از این تعداد ۲ هزار و ۸۹۱ واحد مسکونی احداثی و ۴ هزار و ۴۶۵ واحد تعمیری تائید نهایی شدند.
 
وی افزود: یک هزار و ۴۷۹ پرونده احداثی، دو هزار و ۷۹۵ پرونده تعمیری و یک هزار و ۶۸۱ پرونده متقاضیان معیشتی جهت برخورداری از تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت به بانک‌های عامل شهرستان آق قلا معرفی شدند.
 
فرماندار آق قلا خاطرنشان کرد: تاکنون یک هزار و ۲۲ پرونده احداثی، دو هزار و ۱۳ پرونده تعمیری و یک هزار و ۱۷۱ پرونده معیشتی شهروندان موفق به انعقاد قرارداد در بانک‌های عامل شدند.
 
توماج بیان کرد: تاکنون دو هزار و ۹۹۰ پرونده تعمیری، ۶۷۶ پرونده احداثی و ۳۴۶ پرونده متقاضیان معیشتی از کمک‌های بلاعوض دولت بهره‌مند شدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی