تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.

یوری ژورکائف برای اطمینان از حضور زنان در ورزشگاه به ایران می‌آید

یک هیات اعزامی از سوی فیفا برای بازی ایران و کامبوج به ورزشگاه آزادی می آید تا شرایط ورود زنان را ارزیابی کند.

کد خبر: ۳۶۵۲۰
۱۴:۲۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - تیم ملی فوتبال ایران باید در بازی پیش روی خود در انتخابی جام جهانی برابر تیم ملی فوتبال کامبوج قرار گیرد. یوری ژورکائف ملی‌پوش فرانسه در جام جهانی 98 یکی از افرادی است که در این هیات اعزامی حضور خواهد داشت. او از طرف فیفا منصوب شده است و قرار است برای بازی ایران و کامبوج به ایران سفر کند.

ژورکائف درباره موضوع ورود زنان ایرانی به ورزشگاه گفت: وظیفه تیم ما این است که بتوانیم تغییرات مثبت اجتماعی در سراسر جهان ایجاد کنیم و یکی از بحث های ما این است که بتوانیم فوتبال را بیش از قبل در دسترس زنان در خاورمیانه خصوصا کشورهایی نظیر ایران که ورود زنها به ورزشگاه‌ها در آن ممنوع است، قرار دهیم. موضوع ایران موضوع مورد بحث ما است و من برنامه ریزی می کنم تا بتوانم برای بازی ایران و کامبوج در این کشور باشم. حضور ما به منزله نشان دادن قاطعیت فیفا در این زمینه است.

اینفانتینو رئیس فیفا نیز هفته قبل عنوان کرد: به ما اطمینان داده شده است که در بازی بعدی تیم ملی ایران که قرار است ۱۰ اکتبر (هجدهم مهر) برگزار شود (دیدار برابر کامبوج در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر) زنان اجازه خواهند داشت به ورزشگاه بروند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی