تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مجریان نماز جمعه به جناح‌های سیاسی وابسته نباشند

News Image Lead

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استان سمنان گفت: مجریان نماز جمعه در استان سمنان براساس رسالت‌های معنوی تعریف شده به جناح‌های سیاسی و احزاب وابسته نباشند.

کد خبر: ۳۵۶۰۸
۱۲:۲۷ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ محمد حسن پیرچه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۴۵ مجری نماز جمعه در سمنان فعالیت دارند که با برگزاری دوره‌های آموزشی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این آیین عبادی و سیاسی در استان تلاش می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مجریان نماز جمعه باید به این رویکرد مهم توجه داشته باشند که در آیین معنوی نماز جمعه اقشار جامعه با نگرش‌های متفاوت حضور می‌یابند و بخش قابل توجهی از شهروندان برای بهره‌مندی معنوی بدون توجه به گرایش سیاسی مسئولان در مصلاها حضور دارند.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استان سمنان ادامه داد: رویکردهای مجریان نماز جمعه نقش غیرقابل انکاری در حضور باشکوه اقشار مردم به خصوص نوجوانان و جوانان در مصلاها برای شرکت در آیین نماز جمعه دارد.

پیرچه اضافه کرد: مجریان نماز جمعه باید توجه داشته باشند که در اعلام برنامه‌ها و منویات شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ادبیاتی را تلفظ نکنند که باعث رنج و ناراحتی اقشار جامعه شود.

وی تصریح کرد: این افراد باید مطالعه مستمر نسبت به مسایل روز جامعه داشته باشند و با رویکردهای جناحی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آگاه باشند.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استان سمنان گفت: وابستگی‌های جناحی در آیین سیاسی و عبادی نماز جمعه معنا ندارد و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باید ملاک کار باشد.

نماز جمعه در ۱۹ نقطه استان سمنان برگزار می شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی