تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

آخرین وضعیت بازسازی واحد‌های مسکونی سیل‌زده گلستان

استاندار گلستان با اشاره به اینکه تقریبا کار تعمیر واحد‌های مسکونی سیل‌زده به پایان رسیده است، گفت: دغدغه فعلی ساخت ۷۴۰۰ واحد مسکونی است که تاکنون برای ساخت ۶۴۸۶ واحد مسکونی سیل‌زده در بانک‌ها انعقاد قرارداد صورت گرفته است.

کد خبر: ۳۵۴۳۷
۱۰:۰۴ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸

آخرین وضعیت بازسازی واحد‌های مسکونی سیل‌زده گلستان

دیدارنیوز ـ به نقل از استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده استان، اظهار کرد: واحد‌هایی که تاکنون با آنان عقد قرارداد برای ساخت انجام نشده یا دچار مشکلات حصر وراثت هستند یا در حاشیه رودخانه‌ها بوده‌اند و یا مشکلاتی را با میراث فرهنگی دارند که تلاش داریم هرچه زودتر این مسائل نیز رفع شود.
 
وی افزود: از بین واحد‌های عقد قرارداد شده تاکنون پی کنی ۵۰۵۷ واحد، فنداسیون ۳۶۶۳ واحد، اسکلت ۲۱۴۶ واحد، سقف ۷۵۱ واحد و دیوار چینی ۴۷۲ واحد انجام شده و تلاش داریم قبل از آغاز فصل سرما بخش عمده از این منازل مسکونی تحویل داده شوند.
 
استاندار گلستان با بیان اینکه ۳۰ خانواده هنوز در چادر ساکن هستند، گفت: این افراد در اولویت قرار دارند و تلاش داریم تا پایان مهر منازل آنان را آماده کرده و تحویل دهیم.
 
حق شناس در ادامه با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید، یادآور شد: ۳۲۶ مدرسه استان در جریان سیل آسیب دیده بود که ۲۸۰ مدرسه نیازمند بهسازی بود که خوشبختانه کار تعمیر آن به پایان رسید.
 
وی گفت: ۲۴ مدرسه استان ۱۰۰ درصد تخریب شده بود که از این تعداد ۱۷ مدرسه در حال ساخت است و مناقصه هفت مدرسه نیز برگزار شده است. هیچ دانش‌آموزی اول مهر بدون مدرسه نخواهد بود و تلاش داریم ۱۱ مدرسه در حال ساخت را ظرف ماه‌های مهر و آبان به بهره‌برداری برسانیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی