تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اختصاص بیش از دو میلیارد تومان برای تجهیز مدارس حاشیه‌ای خرم‌آباد

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: بیش از دو میلیارد تومان برای تجهیز مدارس حاشیه‌ای خرم‌آباد اختصاص یافت.

کد خبر: ۳۵۴۳۶
۰۹:۵۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸

اختصاص بیش از دو میلیارد تومان برای تجهیز مدارس حاشیه‌ای خرم‌آباد

دیدارنیوز ـ رضا زینی‌وند مقدم در حاشیه همایش توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی محلات حاشیه نشین شهر خرم‌آباد اظهار کرد: با همکاری استانداری لرستان و معاونت اجتماعی وزارت کشور اعتباری بالغ بر ۲.۴ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس حاشیه‌ای شهر خرم‌آباد اختصاص داده شد.
 
وی افزود: با این اعتبار برای ۵۵ مدرسه از مدارس حاشیه‌ای شهر خرم‌آباد ۳۷ قلم تجهیزات اعم از میز و نیمکت، میز معلم، سجاده‌ی نمازخانه، تجهیزات و لوازم ورزشی و سایر ملزوماتی که مدارس حاشیه‌ای ما نیاز دارند خریداری شده است.
 
زینی‌وند مقدم بیان کرد: یکی از مشکلات همیشگی مدارس حاشیه‌ای و کمتر توسعه‌یافته در مناطق حاشیه شهر و بعضی از روستا‌ها عدم برخورداری از تجهیزات کافی بوده است که امسال با توجه به اعتبار اختصاص یافته این مشکل برطرف شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به خسارات وارده به بخش عمده‌ای از مدارس استان دراثر سیل ۱۲ فروردین امسال عنوان کرد: در این این حادثه ۱۱۳ مدرسه تخریب و ۳۱۰ مدرسه دچار آسیب شد، همچنین تجهیزات ۱۷۹ مدرسه از بین رفت.
 
وی ادامه داد: از محل اعتبارات خیرین ۹۰ میلیارد تومان برای ساخت مدارس تخریب شده، ۳۴ میلیارد تومان از اعتبارات ملی نوسازی کشور و حدود ۵۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی استان که درصد قابل توجهی رشد داشت، برای پروژه‌های نیمه‌تمام در مناطق سیل‌زده و سایر مناطق استان اختصاص داده شد.
 
زینی‌وند مقدم تصریح کرد: علاوه بر این موارد، ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مدارس مناطق سیل‌زده و سایر مناطق از نوسازی دریافت شده، همچنین ۱۵ میلیارد تومان اعتبارات استاندارد سازی برای مدارس خشتی گلی و برچیده شدن بخاری نفتی از مدارس از نوسازی تخصیص داده شده است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به تعمیر همه ۳۱۰ مدرسه در مناطق سیل‌زده و سایر مناطق استان و همچنین شروع کار ساخت مدارس تخریبی که تا ۲۰ شهریور نهایی شد که برای آماده‌سازی آن‌ها در طول سال پیگیر هستیم، ۱۷۰ کانکس را برای جایگزین کلاس‌های تخریب شده درخواست داده‌ایم که برای اول مهر هیچ دانش‌آموزی بدون کلاس نبوده و مهر باشکوهی داشته باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی