تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

کشف بیش از ۱۳ تن موادمخدر در کشور طی هفته اخیر

News Image Lead

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف ۱۳ تن و ‏‏۴۹۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان‌گردان در کشور در هفته اخیر خبر داد.

کد خبر: ۳۵۲۳
۲۱:۳۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به گزارش ایسنا، اسداله هادی‌نژاد در این باره گفت: مجموع کشفیات در این مدت، ۱۳۴۹۳ کیلوگرم می‌باشد و بیشترین حجم مواد مکشوفه از نوع تریاک به میزان ۱۱۳۹۶ کیلوگرم بوده که ۸۴.۵ درصد از مجموع کشفیات را شامل می‌شود.

وی افزود: در این مدت ۱۸۷۷ کیلوگرم حشیش، ۹۸ کیلوگرم هروئین، ۴۸ کیلوگرم مرفین، ‏‏ ۱۲ کیلوگرم شیشه، ۱۲۰ کیلوگرم مواد پیش‌ساز، ۴۴۹۲ عدد قرص روانگردان و ۶۱ کیلوگرم سایر مواد کشف و ضبط شده است.

هادی‌نژاد با بیان اینکه این میزان از کشفیات طی ۱۳۸۸ فقره عملیات صورت گرفته است، گفت: سرانه کشفیات مواد مخدر در این دوره ۹.۷ کیلوگرم به ازای هر عملیات بوده است.

وی افزود: از مجموع ۴۴۹۲  عدد قرص‌های روانگردان مکشوفه در این مقطع، بیشترین تعداد  به ترتیب با ۳۶۴۹  عدد مربوط به استان گلستان، ۵۵۰  عدد استان آذربایجان غربی، ۲۰۴ عدد استان اردبیل  و مابقی مربوط به گیلان و همدان می‌باشد.

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنین با بیان اینکه بالغ بر ۸۲.۳ درصد کشفیات این دوره زمانی مربوط به شش استان کشور می‌باشد، اظهار داشت: بیشترین حجم کشفیات با ۳۰۳۸ کیلوگرم مربوط به استان سیستان و بلوچستان است که معادل ۲۲.۵ درصد کشفیات کشور می‌باشد و هرمزگان با ۳۰۲۷ کیلوگرم، تهران با ۲۰۳۰ کیلوگرم، کرمان با ۱۹۶۳ کیلوگرم و اصفهان با ۶۰۲ کیلوگرم، فارس با ۴۴۵ کیلوگرم به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

هادی‌نژاد بیان کرد: سهم کشفیات سه استان اولویت‌دار حوزه مقابله یعنی سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان از کشفیات کل کشور در هفته مذکور  ۵۹.۴ می‌باشد.

براساس گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، وی در پایان گفت: طی این مدت، ۱۲۵ دستگاه خودرو، ۱۹ دستگاه موتور سیکلت، چهار قبضه سلاح و ۵۷ دستگاه موبایل توقیف شد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی