تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

۳۵ میلیارد تجهیزات برای آبرسانی به روستا‌های سیل‌زده لرستان خریداری شد

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات برای آبرسانی به روستا‌های سیل‌زده این استان خریداری شد.

کد خبر: ۳۵۲۰۷
۱۱:۱۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۸

۳۵ میلیارد تجهیزات برای آبرسانی به روستا‌های سیل‌زده لرستان خریداری شد

دیدارنیوز ـ مهندس مجتبی دالوند با اشاره به تعهدات شرکت آب و فاضلاب روستایی برای آبرسانی به دهستان‌های محروم استان، اظهار کرد: احداث مخزن آبرسانی در دو روستای بخش «پاپی» یکی از این تعهدات بوده که زودی با همکاری سپاه این امر عملیاتی خواهد شد.
 
وی با اشاره به اختصاص ۱۳۰۰ متر لوله آبرسانی به مردم روستا‌های «مهوک»، افزود: سپاه استان کار احداث مخزن آبرسانی روستا‌های دیگر «حیان» و «تیان» را انجام داده و تامین الکتروپمپ این روستا‌ها نیز از طریق شرکت آبفار انجام خواهد شد.
 
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان خاطرنشان کرد: یک روستا در شهرستان الیگودرز نیز با همکاری سپاه برای آبرسانی در دستور کار است که شرکت آبفار تعهداتش را انجام داده و منتظر همکاری قرارگاه برای ادامه پروژه کیش گله بید هستیم.
 
دالوند با اشاره به آبرسانی به یک روستای در منطقه چگنی در قالب این تعهدات، افزود: مطالعات روستا‌های مناطق محروم پلدختر نیز انجام شده و یک روستا نیز در شهرستان دلفان برای آبرسانی در دستور کار است.
 
وی با اشاره به مطالعه چند روستا در شهرستان‌های کوهدشت، الیگودرز و… اضافه کرد: در جریان سیلاب شبکه آبرسانی ۹۶۴ روستای استان آسیب دید که شبکه آبرسانی ۷۰ روستا بازسازی شده و مابقی نیاز به اعتبار دارند و با توجه به اینکه به‌صورت موقت راه‌اندازی شده‌اند جهت بازسازی دائمی نیاز به اعتبار دارند.
 
معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفار لرستان بیان کرد: ۲۰ میلیارد تومان برای بازسازی شبکه آبرسانی روستایی استان اختصاص پیدا کرد، مناقصه ۱۰ پروژه آبرسانی انجام شده و حدود ۳۵ میلیارد تومان نیز تجهیزات خریداری شده و روستا‌ها به صورت موقت آبرسانی شده‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی